kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۷۶۹
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
مدیرعامل شرکت ارم‌سبز:

پارک ارم در حادثه سقوط «موش دیوانه» بی‌تقصیر است

مدیر عامل شرکت ارم سبز تهران از بی‌تقصیری این شرکت در حادثه سقوط دستگاه «موش دیوانه» خبر داد و گفت: کمیسیون ایمنی شورای شهر در بررسی‌های خود با توجه به مستندات موجود به این نتیجه رسیده است.

به گزارش فارس، ایرج جهانگیر در نشست خبری که دیروز در محل پارک ارم تهران برگزار شد درخصوص حادثه 18 اردیبهشت گفت: هم‌اکنون مهم‌ترین مساله سلامتی این سه دختر جوان است و من و همکارانم در شرایط کنونی به هیچ‌چیز جز سلامتی این افراد فکر نمی‌کنیم و در تمام زمینه‌ها همراه آن‌ها و خانواده‌ آن‌ها خواهیم بود و همه هزینه‌ها را پرداخت خواهیم کرد.
جهانگیر اظهار داشت: هم‌اکنون مصدومان این حادثه در بهترین بیمارستان‌های تهران که به انتخاب والدین آن‌ها بوده است بستری شده‌اند و کارهای لازم و اعمال جراحی لازم برای آنها در حال انجام  است.
وی با اشاره به جلساتی که برای بررسی این حادثه برگزار شده است گفت: دوشنبه هفته جاری ساعت 9 تا 12 در دفتر مرکزی استاندارد ملی ایران جلسه‌ای را با حضور مهندسان فنی و چند شرکت بازرسی و کارشناسان استاندارد داشتیم.
مدیرعامل شرکت ارم سبز افزود: نتیجه این جلسه باید از طرف استاندارد اعلام شود ولی چیزی که به صورت شفاهی در آن جلسه مطرح شد این بود که پارک ارم مقصر اصلی شناخته نشده است ولی اینکه چه کسی مقصر است را اجازه دهید خود استاندارد اعلام کند.
جهانگیر با اشاره به اظهارنظرهایی که اعضای شورای شهر تهران درخصوص این حادثه داشتند تصریح کرد: ما درخواست کردیم تا یک مسئول از شورای شهر به مجموعه ارم سبز بیاید و ما جلساتی را با وی داشته باشیم که خوشبختانه خانم معصومه‌آباد رئیس کمیسیون ایمنی شهر همراه با سه کارشناس زبده خود به مجموعه آمدند.
جهانگیر ادامه داد: ما جلسه‌ای را با خانم‌آباد داشتیم و تمام مستندات و شواهد نیز در آن جلسه حضور داشتند و نتیجه کار کارشناسی شورای شهر به نقل از خانم‌آباد این بود که در بررسی‌های شورای شهر نیز پارک ارم مقصر شناخته نشده است.
آخرین وضعیت مصدومان حادثه
جهانگیر در خصوص آخرین وضعیت دختران جوان مصدوم شده در این حادثه گفت: مونا یوسفی که به دلیل شکستگی دنده و پاره شدن ریه‌ها تحت عمل جراحی قرار گرفته بود خوشبختانه عمل با موفقیت انجام شده و هم‌اکنون در بخش ICU بستری است و امروز یا فردا به بخش منتقل می‌شود.
مدیرعامل شرکت ارم سبز در خصوص آخرین وضعیت نگار قربانی یکی دیگر از مصدومان این حادثه گفت: وی به دلیل شکستگی مهره گردن تحت عمل جراحی قرار گرفت که خوشبختانه به نخاع وی هیچ آسیبی وارد نشده است و حتی پرده نخاعی نیز آسیب ندیده است و هم‌اکنون در بخش ICU  بستری است و تا یکی دو روز دیگر به بخش منتقل می‌شود.
جهانگیر ادامه داد: رکسانا فرهی نیز بدون عمل جراحی و با مراقبت‌های ویژه هم‌اکنون در داخل بخش است و دو نفر از مدیران میانی شرکت ارم سبز مامور شده‌اند تا در کنار این خانواده‌ها باشند و تا هر زمان که لازم باشد به آنها خدمات لازمه را ارائه دهند.