kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۷۳۷۵
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹

واکنش بی‌باک به برکناری تلویحی از تیم ملی تکواندو

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: در این یک سال که سرمربی تیم ملی بودم، سعی کردم بهترین‌ها برای تکواندوی ایران رقم بخورد.



تیم ‌ملی تکواندو در یک‌ سال اخیر با هدایت مهدی بی‌باک در حد انتظار نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند و همین موضوع اهالی این رشته مدال‌آور را با نگرانی‌هایی روبه‌رو کرده است. به همین دلیل چند روز قبل کمیته فنی بدون اینکه تصمیم بر قطع همکاری با سرمربی تیم ملی را اعلام کند، او را در کنار ۳ مربی دیگر به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی انتخاب کرد! مهدی بی‌باک، بیژن مقانلو، سید نعمت خلیف و فریبرز عسگری ۴ گزینه نهایی هستند.
برخی این تصمیم را بی‌احترامی به مهدی بی‌باک اعلام کردند و حتی رئیس‌سازمان تیم‌های ملی از احتمال غیبت این مربی در جلسه روز شنبه کمیته فنی خبر داده است.مهدی بی‌باک که به نظر می‌رسد کارش با تیم ملی به اتمام رسیده، در این باره می‌گوید: به هر حال تصمیمی است که گرفته شده و افرادی که آن را اعلام کردند، باید پاسخگویش باشند. من هنوز تصمیم نگرفتم که روز شنبه به جلسه کمیته فنی بروم یا خیر. به هر حال تیم ملی ملک شخصی کسی نیست و هر مربی یک روز می‌آید و یک روز می‌رود. من هم از کسی گلایه ندارم و در این یک سال که سرمربی تیم ملی بودم، سعی کردم بهترین‌ها برای تکواندوی ایران رقم بخورد.
وی همچنین درباره عملکردش در یک سال اخیر می‌افزاید: من بارها درباره عملکردم صحبت کردم. به شورای فنی هم توضیحات لازم را دادم. دیگر نیاز نیست این یک سال را مرور کنم. باید نسبت به داشته‌هایی که در تکواندو داریم، عملکرد کادرفنی را بسنجیم. با همین وضعیت هم ما در گرندپری‌ها بعد از کره جنوبی و روسیه بیشترین مدال را گرفتیم. حالا از بدشانسی من بود که هیچ کدام از این مدال‌ها طلایی نشد. بی‌باک در پایان می‌گوید: امیدوارم هر مربی هم که این مسئولیت را بعد از من برعهده می‌گیرد، موفق باشد و بتواند تکواندو را رو به پیشرفت هدایت کند.