kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۷۳۵۶
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
سردار ‌اشتری:

ناجا با تعامل دستگاه قضا مانع فعالیت‌های شرورانه در چهارشنبه آخر سال می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی گفت: میزان کشفیات مواد محترقه 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.




به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین‌اشتری در حاشیه همایش یک روزه معاونان عملیات فرماندهی ناجا در سراسر کشور و فرماندهان استان‌های مرزی و مدیران مربوطه ستاد ناجا، اظهار داشت: هدف از برگزاری این گونه همایش‌ها، بررسی و مروری بر اجرای مأموریت‌های سال گذشته و آمادگی برای برنامه‌ریزی منسجم‌تر در اجرای مأموریت‌های عملیاتی و انتظامی سال آینده است.
اشتری افزود: معاونت عملیات ناجا توان بالایی در اجرای مأموریت‌های محوله دارد که با ظرفیت بیشتری در خدمت مردم باشد و بتواند به نحو شایسته‌تری مأموریت‌ها را اجرا کند.
وی ادامه داد: در ایام باقیمانده تا پایان سال به خصوص چهارشنبه آخر سال، افراد شروری که به دنبال ایجاد بی‌نظمی هستند، بدانند به طور حتم نیروی انتظامی با هماهنگی دستگاه قضا مانع فعالیت‌های شرورانه آنان می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سؤالی درباره میزان کشف قاچاق مواد محترقه، گفت: با آمادگی که از ماه‌های گذشته هم در مرز و هم در داخل شهرها صورت گرفته و همچنین با مراقبت‌هایی که شده شاهد افزایش 30 درصدی کشفیات انواع مواد محترقه نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم و تصورمان این است که در ایام باقیمانده نیز باز اقلامی در این خصوص کشف شود.
سردار‌اشتری اظهارداشت: از مردم درخواست می‌کنم مدیریت کنند تا فرزندانشان از مواد محترقه که سبب آسیب‌رسانی صوتی و فیزیکی می‌شود استفاده نکنند و امیدوارم با کمک رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی بتوانیم مانع آسیب رسیدن به مردم شویم.
وی افزود: تأکید ما این است که در مواقع تماس با مرکز سامانه‌ای 110 بتوانیم در کمترین زمان ممکن مأموران را به محل وقوع حادثه اعزام کنیم و سعی داریم با افزایش نیروها و تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان ممکن در صحنه وقوع حاضر شویم و به این سمت در حرکتیم تا میزان رضایتمندی مردم در این باره افزایش یابد.