kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۷۳۵۵
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶

عملیات جست وجو در منطقه سقوط هواپیما امروز از سرگرفته می‌شود

معاون عمرانی استاندار و جانشین ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات جست و جو برای یافتن پیکرهای جان باختگان و همچنین جعبه سیاه هواپیما تهران- یاسوج پس از وقفه‌ای 2 روزه به دلیل شرایط نامساعد جوی امروز از سر گرفته می‌شود.



عزیز فیلی دیروز در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: سامانه بارشی که اوایل هفته جاری وارد استان شده و تاکنون نیز ادامه دارد چهارشنبه شب از استان خارج و هوا مساعد می‌شود.
وی بیان کرد: عملیات جست و جو امروز از طریق هوایی و زمینی و با تمامی ظرفیت موجود عوامل اجرایی و امدادی از سر گرفته خواهد شد.
فیلی یادآور شد: طی 2 روز گذشته با وجود سرما و کولاک شدید و همچنین وزش باد در منطقه سقوط هواپیما ، نیروهای امدادی و تیم‌های نجات کوهستان به محل سقوط و ارتفاعات چهارهزار متری اعزام شدند.
وی تصریح کرد: نیروهای امدادی همچنین موفق شدند بقایای دیگری از پیکرهای جانباختگان سانحه دلخراش سقوط هواپیمای تهران- یاسوج در 2 مرحله پیدا و تحویل پزشکی قانونی استان دهند.
وی با بیان اینکه تاکنون پیکر سالمی از جانباختگان سانحه هوایی با گذشت 9 روز از وقوع آن توسط گروه‌های امدادی پیدا نشده است، گفت: براساس تصاویری که تیم 6 نفره اعزامی و ارزیاب روز سه شنبه به منطقه و محل سقوط هواپیما داشتند، تصمیم گیری لازم برای عملیات بهتر جست و جو در منطقه آسان‌تر شده است.