روایت یک هموطن زلزلهزده از اقامت در چادر با وجود سرما و بارندگی(نامه وارده)
اینجانب ساکن یکی از روستاهای شهرستان زلزلهزده سرپل ذهاب هستم که با گذشت چند ماه از وقوع زلزله و آسیب جدی به منزل مسکونیم به همراه خانواده خود شامل دو فرزند و همسرم درون چادر و داخل زمینهای کشاورزی زندگی میکنیم. با توجه به سرما و بارندگیهای زیاد مدت اخیر اقامت در چادر بسیار برای ما مشکل است. در روستای ما تنها خانواده بنده از دریافت کانکس محروم ماندهایم و در مواردی که اقامت در چادر ممکن نیست به ناچار درون کانکس دیگران میرویم که خود این موضوع سختی و مشکلات دیگری دارد. من به علت مشکلات جسمی و عمل جراحی بیش از یک سال است از شغل اصلی خود باز ماندهام. از مسئولان تقاضای مساعدت عاجل برای حل مشکل تامین کانکس را دارم. وام بازسازی منزل نیز هنوز بهدست ما نرسیده است.
کیهان: البته نمونههای دیگری از این هموطنان زلزلهزده که هنوز در شرایط نامناسب و درون چادر زندگی میکنند وجود دارد که میطلبد مسئولان امر بیش از پیش نسبت به رفع مشکل آنها اقدام نمایند. مشخصات این هموطن نزد کیهان محفوظ است.
کیهان: البته نمونههای دیگری از این هموطنان زلزلهزده که هنوز در شرایط نامناسب و درون چادر زندگی میکنند وجود دارد که میطلبد مسئولان امر بیش از پیش نسبت به رفع مشکل آنها اقدام نمایند. مشخصات این هموطن نزد کیهان محفوظ است.