kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۶۸۷۷
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶

گازرسانی به 6 روستای رامسر



  طرح گازرسانی به 6 روستای بخش مرکزی شهرستان رامسر با حضور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس ‌سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهره‌برداری شد.
رئیس ‌اداره گاز رامسر گفت که با افتتاح این طرح 250 خانوار در روستاهای لیماکش، کلک، مازولنگه، اسالم دشت، سیاسان و دراز پشته از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
فریبرز اسماعیلی افزود: برای گازرسانی به این 6 روستا اعتباری افزون بر 33 میلیارد ریال هزینه شده است.
همچنین نخستین مجموعه ویلا هتل کشور با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌ سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استاندار مازندران و جمعی از مسئولان محلی در روستای نعمت آباد شهرستان تنکابن افتتاح شد.
این مجموعه گردشگری در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع با زیربنای 9 هزار و 32 متر مربع احداث و برای آن 60 میلیارد تومان هزینه شده است.
همزمان با بهره‌برداری از این مجموعه 45 نفر به صورت مستقیم در آن مشغول کار شده‌اند.
این مجموعه اقامتی گردشگری 22 باب ویلا، بالکن و استخر اختصاصی دارد و باغ رستوران آن مشرف به سلسله کوه‌های سرسبز منطقه است.
استاندار مازندران در حاشیه افتتاح این ویلا هتل گفت‌: در مازندران گردشگری مدیریت شده در قالب تورگردانی راه‌اندازی خواهد شد تا مسافران و گردشگران از امکانات و زیبایی‌های این استان بهره‌مند شوند.
محمد اسلامی افزود: اقامت باکیفیت همراه با قیمت‌های مختلف و مناسب از مزیت‌های این طرح است تا گردشگران در تمام فصول سال به این استان سفر کنند.
وی با بیان اینکه بسته‌های تشویقی در قالب تسهیلات ارزان‌قیمت به فعالان این عرصه داده می‌شود، اظهار داشت: این تسهیلات به ویژه در زمینه ‌اشتغال روستایی و بوم‌گردی تاکنون ارائه شده و در سال آینده نیز پرداخت خواهد شد.
رئیس ‌سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر به مازندران دو باب هتل 2 و 3 ستاره را در شهرستان رامسر در غرب استان مازندران افتتاح کرد.
هتل سه ستاره در زمینی به مساحت 980 متر مربع و با سرمایه 20 میلیارد تومان احداث شده است.
این هتل دارای سه هزار و 154 متر مربع زیربنا و 36 واحد اقامتی در هشت طبقه است که با بهره‌برداری از آن برای 16 نفر شغل ایجاد شده است.
وی گفت: هتل دو ستاره هم در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع و با سرمایه‌گذاری 25 میلیارد تومان احداث شده که دارای 25 واحد اقامتی در پنج طبقه است و برای 20 نفر شغل مستقیم ایجاد کرده است.