تجلیل از کارگران نمونه استان مرکزی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
آیین بزرگداشت و تقدیر از کارگران نمونه، نمایندگان گروههای کار و واحدهای تولیدی استان مرکزی، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اراک برگزار شد.
اراک- خبرنگار کیهان:
آیین بزرگداشت و تقدیر از کارگران نمونه، نمایندگان گروههای کار و واحدهای تولیدی استان مرکزی، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اراک برگزار شد.
در این مراسم وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی گفت: توجه به فرهنگ کار و افزایش روحیه تولید از مهمترین برنامههای حوزه کار در سال جاری است.
علی ربیعی افزود: جامعهای مبتنی بر تولید، جامعهای پویا و روبه توسعه و پیشرفت است و پرهیز از مصرفگرایی و توجه به ظرفیتهای تولید و کار و تلاش راهگشای اساسی برای توسعه اقتصادی کشور است.
نماینده مردم اراک- خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: ظرفیتهای بالای تولید، شرایط مطلوب را برای رفع نیازهای صنعتی و مهندسی کشور، در این استان فراهم آورده شده است.
عباس رجایی تصریح کرد: باید با در نظر گرفتن این ظرفیتها در تأمین نیازهای صنایع نفت و گاز بازنگری شود.
حسن آصفری دیگر نماینده مردم اراک- خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی هم، اجرای ماده 10 قانون نوسازی صنایع که با اجرای آن شرایط بازنشستگی پیش از موعد کارگران و جذب نیروی جدید کار فراهم میشود را خواستار شد.
در پایان از 34 کارگر نمونه، نمایندگان گروههای کار و واحدهای تولیدی نمونه استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره قدردانی شد.