کد خبر: ۱۲۵۰۰۴
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

مسئولان وزارت بهداشت باید عذرخواهی کنند نه «پایش»(اخبار ادبی و هنری)





تهیه‌کننده برنامه «پایش» به عدم انتقاد پذیری مدیران وزارت بهداشت واکنش نشان داد.
سیدامیر سیاح، تهیه‌کننده برنامه «پایش» در فضای مجازی خبر از اعتراض مسئولان وزارت ارشاد به مجری برنامه پایش داد و نوشت مجری برنامه با انتقاد به مسئولان وزارت بهداشت گفته است مسئولان این وزارت‌خانه نباید سهامدار بیمارستانها و شرکت‌های دارویی باشند چون زمینه‌ساز تعارض منافع و بروز مفاسد می‌شود و اکنون مسئولان این وزارتخانه از دست‌اندرکاران برنامه پایش خواسته‌اند تا به خاطر این انتقاد از آنها عذرخواهی کنند! تهیه کننده برنامه پایش ضمن تعجب از این خواست مسئولان خطاب به آنها نوشته است: ما عذرخواهی نمی‌کنیم بلکه شما باید بین مدیریت در وزارت بهداشت و بخش خصوصی، یکی را انتخاب کنید.