مسئولان یک گام به مردم نزدیکتر شدند
حجتالاسلام آلهاشم نردههای نماز جمعه را حذف کرد دیگران هم به میدان آمدند
پس از اقدام تحسینبرانگیز امام جمعه تبریز در حذف نردههای جداکننده مردم و مسئولان در مصلی، ائمه جمعه مشهد و کرمان نیز از این طرح استقبال کرده و خواستار تشکیل صفوف واحد مسئولان در کنار مردم و مردم در کنار مسئولان در این فرضیه عبادی سیاسی شدند.
سرویس سیاسی -
حجتالاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آلهاشم، نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه تبریز دستور داده است نردههای ردیفهای جلویی مصلی که حائل بین مردم و مسئولین بودند برداشته شود.
این نردهها مانعی برای مردم برای حضور در صفهای جلویی بوده و همچنین صف مسئولین را از مردم جدا میکردند و اغلب مسئولین در نماز جمعه با ورود به قسمت جلویی نردهها، از مردم جدا میشدند که با این اقدام تحسینبرانگیز امام جمعه تبریز، مسئولین در کنار مردم خواهند بود.
حجتالاسلام آلهاشم که از زمان حضور خود در کسوت نمایندگی ولیفقیه در آذربایجان شرقی و امامت جمعه، سلوک مردمی داشته؛ این بار با این اقدام خود؛ دیگر مسئولین را به حضور در بین مردم تشویق کرد.
پس از اقدام تحسینبرانگیز امام جمعه تبریز در حذف نردههای جداکننده مردم و مسئولان در مصلی، ائمه جمعه مشهد و کرمان نیز از این طرح استقبال کرده و خواستار تشکیل صفوف واحد مسئولان در کنار مردم و مردم در کنار مسئولان در این فرضیه عبادی سیاسی شدند.
آیتالله علمالهدی امام جمعه مشهد در خطبههای نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه اوایلی که امام جمعه مشهد شدم تقاضا کردم نردههای میان مسئولان و مردم در نماز جمعه برداشته شود تاکید کرد: مجدد از مسئولان امنیتی استان درخواست دارم این مسئله را بررسی کنند و در صورت مصلحت این موانع میان مردم و مسئولان در صف نماز جمعه مشهد برداشته شود. اساس نماز جمعه بر صف واحد بودن همه مومنان است.
وی همچنین تصریح کرد: استاندار خراسان رضوی در نماز جمعه حضور دارند و درخواست دارم دستور دهند این مسئله از نظر امنیتی بررسی شود و در صورت امکان موانع برداشته شود و مردم و صفوف نماز جمعه یکپارچه شوند.
از سوی دیگر علیرضا رزمحسینی استاندار کرمان نیز از برچیده شدن نردههای حائل بین نمازگزاران و مسئولان در نماز جمعه کرمان از هفته آینده خبر داد.
وی با اشاره به اینکه این تصمیم با هماهنگی شورای تامین استان کرمان و حجتالاسلام والمسلمین علیدادیسلیمانی نماینده ولیفقیه و امام جمعه کرمان گرفته شده است گفت: این اقدام در جهت عدم تفاوت بین مردم و مسئولان در نظام اسلامی گرفته شده است.
گفتنی است حجتالاسلام والمسلمین علیدادیسلیمانی از زمان حضور در کرمان به عنوان نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه کرمان از درب ورودی مردم در مصلی امام علی(ع) کرمان برای ایراد خطبههای نماز جمعه حضور پیدا میکرد.
همچنین حسب دستور آیت الله نورمفیدی نماینده محترم ولیفقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان از این هفته نرده حائل جدا کننده میان مردم و مسئولین در مصلی وحدت گرگان برداشته شد.
حجتالاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آلهاشم، نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه تبریز دستور داده است نردههای ردیفهای جلویی مصلی که حائل بین مردم و مسئولین بودند برداشته شود.
این نردهها مانعی برای مردم برای حضور در صفهای جلویی بوده و همچنین صف مسئولین را از مردم جدا میکردند و اغلب مسئولین در نماز جمعه با ورود به قسمت جلویی نردهها، از مردم جدا میشدند که با این اقدام تحسینبرانگیز امام جمعه تبریز، مسئولین در کنار مردم خواهند بود.
حجتالاسلام آلهاشم که از زمان حضور خود در کسوت نمایندگی ولیفقیه در آذربایجان شرقی و امامت جمعه، سلوک مردمی داشته؛ این بار با این اقدام خود؛ دیگر مسئولین را به حضور در بین مردم تشویق کرد.
پس از اقدام تحسینبرانگیز امام جمعه تبریز در حذف نردههای جداکننده مردم و مسئولان در مصلی، ائمه جمعه مشهد و کرمان نیز از این طرح استقبال کرده و خواستار تشکیل صفوف واحد مسئولان در کنار مردم و مردم در کنار مسئولان در این فرضیه عبادی سیاسی شدند.
آیتالله علمالهدی امام جمعه مشهد در خطبههای نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه اوایلی که امام جمعه مشهد شدم تقاضا کردم نردههای میان مسئولان و مردم در نماز جمعه برداشته شود تاکید کرد: مجدد از مسئولان امنیتی استان درخواست دارم این مسئله را بررسی کنند و در صورت مصلحت این موانع میان مردم و مسئولان در صف نماز جمعه مشهد برداشته شود. اساس نماز جمعه بر صف واحد بودن همه مومنان است.
وی همچنین تصریح کرد: استاندار خراسان رضوی در نماز جمعه حضور دارند و درخواست دارم دستور دهند این مسئله از نظر امنیتی بررسی شود و در صورت امکان موانع برداشته شود و مردم و صفوف نماز جمعه یکپارچه شوند.
از سوی دیگر علیرضا رزمحسینی استاندار کرمان نیز از برچیده شدن نردههای حائل بین نمازگزاران و مسئولان در نماز جمعه کرمان از هفته آینده خبر داد.
وی با اشاره به اینکه این تصمیم با هماهنگی شورای تامین استان کرمان و حجتالاسلام والمسلمین علیدادیسلیمانی نماینده ولیفقیه و امام جمعه کرمان گرفته شده است گفت: این اقدام در جهت عدم تفاوت بین مردم و مسئولان در نظام اسلامی گرفته شده است.
گفتنی است حجتالاسلام والمسلمین علیدادیسلیمانی از زمان حضور در کرمان به عنوان نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه کرمان از درب ورودی مردم در مصلی امام علی(ع) کرمان برای ایراد خطبههای نماز جمعه حضور پیدا میکرد.
همچنین حسب دستور آیت الله نورمفیدی نماینده محترم ولیفقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان از این هفته نرده حائل جدا کننده میان مردم و مسئولین در مصلی وحدت گرگان برداشته شد.