راهپیمایی نمازگزاران در مورد هشدار نسبت به توافق ضعیف هستهای
پس از اقامه نماز تعدادی از نمازگزاران با حضور در راهپیمایی «جمعه دلواپسی، هشدار به تکرار توافق ضعیف» اعتراض و نگرانی خود را نسبت به توافق هستهای اعلام کردند.
نمازگزاران با در دست داشتن پلاکاردهایی از تیم مذاکرهکننده هستهای و دولت خواستند از حقوق و منافع ملت در مذاکرات هستهای دفاع کنند.
نمازگزاران با سر دادن شعارهای «توسعه هستهای حق مسلم ماست»، «دلواپسی ملت استقلال کشور است»، «دلاور هستهای احمدی روشن است»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» و «ایرانی باغیرت دلواپس عزت است» از تیم مذاکرهکننده هستهای و دولت خواستند با قدرت از دستاوردهای هستهای کشورمان در مذاکرات دفاع کنند.