kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۳۳۱
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰

واکنش گسترده تشکل‌های دانشجویی به انتصاب هراتی در دانشگاه آزاد اسلامی

تشکل‌ها و فعالان دانشجویی نسبت به انتصاب یکی از عناصر ضدانقلاب خارج از کشور در فتنه 88 به نام عبدالحسین هراتی به عنوان سرپرست اداره‌کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد اسلامی اعتراض کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای در واکنش به انتصاب هراتی اعلام کرد: مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی بدانند که امام و رهبری خط قرمز بسیج دانشجویی هستند و هر کس در هر جایگاه و مقامی بخواهد گردی بر دامان ولایت بنشاند بی‌درنگ با برخورد انقلابی و قاطع دانشجویان بسیجی مواجه خواهد شد و آنگاه بی شک تنها راه فرار از خروش انقلابی فرزندان روح خدا و سربازان و پرچمداران علی زمانه فرار با لباس زنانه از کشور خواهد بود.
در ادامه این بیانیه آمده است، در جدیدترین اقدام تهوع‌آور دانشگاه آزاد اسلامی با حکم معاون فرهنگی دانشگاه طه هاشمی، هراتی یکی از حامیان فتنه 88 و جنبش جعلی و پوشالی سبز و از اهانت‌کنندگان صریح به امام راحل عظیم‌الشان، به سمت مدیرکل اداره اسناد و مدارک دانشگاه آزاد منصوب شده است.
این بیانیه در پایان تاکید کرده است، به جهت قرار داشتن در ایام ماه مبارک رجب و میلاد مولی‌الموحدین به مسئولین دانشگاه آزاد فرصت می‌دهیم تا با تجدیدنظر در این انتصاب نادرست ضمن اعلام وفاداری به امام و رهبری مانع از تلخ شدن شیرینی این ایام در کام دانشجویان شوند.
همچنین، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و 45 دفتر انجمن اسلامی این اتحادیه دانشجویی طی بیانیه‌ای خطاب به مسئولان دانشگاه آزاد در واکنش به انتصاب هراتی در این دانشگاه اعلام کردند: ضمن اعلام انزجار از سیاست‌های شما در انتصاباتی این چنین اسفبار اعلام می‌کنیم اگر ظرف کوتاه‌ترین زمان دست منحوس هتاک به امام و ولایت‌فقیه و رهبری از دانشگاه آزاد کوتاه نشود، خواهید دید آنچه را که نباید.
در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است، آقای هاشمی، امام را تنها محدود به خواب و خاطره نسازید؛ اکنون هنگام اعلام و نظر صریح شما در این باره است؛ اگر امام را می‌شناسید، از او دفاع کنید. آن هم در روزهایی که به لطف دولت کریمه اعتدال مریدان سینه‌چاکتان هر روز در دانشگاهی، در سخنرانی به امام امت ناسزا روا می‌دارند. آیا ایشان از اظهارات‌ شاذ مشاورشان در واحد یزد بی‌اطلاع‌اند؟ آیا ایشان اخبار این انتصاب ناگوار را شنیده‌اند و تا امروز سخن نگفته‌اند؟!
گفتنی است عبدالحسین هراتی از عناصر فعال ضدانقلاب خارج از کشور در فتنه 88 است که بیانیه‌ها و نامه‌های فراوانی را در حمایت از سران فتنه و نیز علیه نظام جمهوری اسلامی امضا کرده است و همچنین ابایی از پیوستن به کمپین‌هایی که در خارج از کشور و به منظور متهم کردن نظام جمهوری اسلامی به خشونت و جنایت علیه بشریت تشکیل شده است ندارد.