بدهی 2 هزار و650 میلیاردی شهرداری اصفهان به پیمانکاران
اصفهان- خبرنگار کیهان:
شهرداری اصفهان بالغ بر 2 هزار و 650 میلیارد تومان به طرفهای قرارداد، پیمانکاران و مطبوعات بدهکار است.
شورا و شهردار جدید اصفهان اعلام میکند این بدهیها مربوط به دور گذشته است و ما وارث آن هستیم.
در شرایطی حقوق کارکنان اتوبوسرانی، خدماتی و نیز کارکنان سران اجلاس به تعویق افتاده است که روابط عمومی این شهرداری در قبال بدهیهای رسانهها اعلام میکند. به خاطر عدم اعتبارات تا پایان سال هیچ یک از بدهیهای رسانهها را قادر به پرداخت نیستیم.
همچنین حقوق کارکنان زحمتکش و نظافتکار شهرداری با تعویق پرداخت میشود و چندی پیش نیز رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافری شهر اصفهان و حومه نسبت به عدم حق و حقوق معوقه خود به شهردار اصفهان اعتراض داشتند.
شرایط سخت اقتصادی در شهرداری اصفهان، مدیریت شهری را وادار ساخته تا برای ساخت و ساز بستههای تشویقی در نظر بگیرد.