kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۱۹۱۱
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲

آقای تاج، اعضای این کمیته باندی را چه کسی تعیین کرده است؟!


سرویس ورزشی-
روز گذشته نمایندگان تعدادی از رسانه‌ها در فدراسیون فوتبال حضور یافتند تا برگزار‌کننده نشست کمیته رسانه‌ای این فدراسیون باشند؛ نکته مهم نشست روز گذشته دعوت نشدن و در نتیجه غیبت نمایندگان کیهان و کیهان ورزشی بود.
فارغ از اینکه در نشست این کمیته انتخابی(!) چه مباحثی مطرح شده و قرار است نگرانی‌های فدراسیون از بابت اتفاقات اخیر هیئت‌رئیسه چگونه توسط برخی از حاضران این نشست مرتفع شود، باید به ماهیت چنین کمیته‌ای پرداخت.
درباره این کمیته باید آقای مهدی تاج رئیس‌ فدراسیون فوتبال را مخاطب قرار داد؛ رئیسی که بارها از ارزشی، ورزشی و رسانه‌ای بودن خود سخن گفته، قطعا از تشکیل چنین کمیته‌ای بی‌اطلاع نیست و اتفاقا شنیده می‌شود که خود وی نیز در نشست روز گذشته آن حاضر بوده است.
پیش از این، فردی در راس روابط عمومی فدراسیون کفاشیان قرار داشت که گفته می‌شد تخصص اصلی‌اش در حوزه میوه و تره‌بار بوده و به سفارش برخی مقامات وقت ورزش وارد فدراسیون فوتبال شده است. به همین جهت طی سال‌هایی که وی و رفقایش در فدراسیون جولان می‌دادند، با در نظر گرفتن ناآگاهی آن فرد نسبت به مسایل رسانه‌ای و جایگاه نشریه‌ای قدیمی چون کیهان و کیهان ورزشی انتظاری از او نمی‌رفت و هر گاه نیز انتقادی وارد می‌شد فی الفور گفته می‌شد که فرد مذکور شناختی از ورزش، فوتبال و رسانه ندارد ولی اکنون جناب تاج دست به انتصاب فردی زده که ادعا می‌شود رسانه‌ای است و این عرصه را می‌شناسد؛ فردی که درباره عملکرد رسانه‌ای‌اش در سال‌های اخیر نیز ابهاماتی وجود دارد و این ابهامات همین انتصاب را نیز با پرسش‌هایی همراه می‌کند.
رئیس ‌فدراسیون فوتبال که همواره با افتخار به شناخت خود از بخش‌های مختلف ورزش ‌اشاره کرده و این ادعا را دارد که فضای مذکور را خوب می‌شناسد مخاطب این پرسش ماست که؛ بر چه اساسی فردی را در راس روابط عمومی خود قرار داده که هنوز نمی‌داند یا نمی‌خواهد بداند در این مملکت نشریاتی با قدمت بیش از نیم قرن منتشر می‌شود؟!
 همین ناآگاهی نشان می‌دهد که این فرد از مرحله پرت نیز از خیل عوضی آمده‌های ورزش است که جای آدم‌های لایق، سلامت و دارای شناخت را در این حوزه گرفته است و یا اگر هم اینگونه نیست، پس یک آدم باندباز است که منافع خود را در گرو جمع کردن دوستانش می‌بیند.
در آینده درباره این موضوع و ابعاد دیگر آن بیشتر خواهیم نوشت.