kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۱۸۴۵
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
استاندار خوزستان:

حل مشکل بیکاری سنجش عملکرد مدیران اجرایی است


 
 اهواز - خبرنگار کیهان:
استاندار خوزستان گفت: تلاش در راستای حل مشکل بیکاری، مبنای سنجش عملکرد فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی است.
غلامرضا شریعتی در نشست شورای اشتغال شهرستان ایذه با تاکید بر تلاش جهت جذب سرمایه‌گذار در خوزستان گفت: معضل بیکاری در زندگی جوانان تاثیر گذاشته لذا همه مدیران و مسئولان باید موانع اشتغال را به حداقل برسانند.
وی با بیان این که از کلیه طرح‌های شهرستان ایذه برای رفع مشکل بیکاری حمایت می‌شود، از مدیران استانی خواست با جلوگیری از کاغذبازی اداری برای حمایت از سرمایه‌گذاران تلاش کنند.
شریعتی ادامه داد: تخصیص اعتبار به شهرستان باید اولویت‌بندی شود و به شهرهایی که نرخ بیکاری بالایی دارند اهتمام ویژه شود.
شریعتی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان ایذه در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: بخش کشاورزی ایذه در کنار میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می‌تواند در توسعه اقتصادی خوزستان و ایجاد اشتغال بسیار موثر باشد.
به گفته شریعتی، با حمایت دولت و بانک ملی 5 هزار میلیارد ریال وام با بهره پایین در اختیار کارآفرینان حوزه‌های اشتغال متوسط کوچک قرار خواهد گرفت.
استاندار خوزستان همچنین عنوان کرد: در گام دوم طرح 550 هزار هکتاری رهبر معظم انقلاب، بخشی برای شهرستان ایذه در نظر گرفته شده که به زودی اجرایی می‌شود.