kayhan.ir

کد خبر: ۱۲۱۸۳۹
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

رد رشوه از سوی پلیس وظیفه‌شناس


سرویس شهرستان‌ها -
 پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نیشابور دست رد به رشوه 37 میلیون ریالی خرده‌فروش حرفه‌ای مواد افیونی زد.
 سرهنگ «سیدمهدی تقوی» رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي گفت: در اجراي طرح ارتقاء ‌امنيت اجتماعي یکی از تیم‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیشابور هنگام گشت‌زنی در سطح شهر به مردی جوان مظنون شدند.
وی افزود: ماموران گشت پس از بررسی مدارک هویتی این فرد در بازرسی کیف همراه او مقادیری مواد مخدر بسته‌بندی شده، کشف کردند.
سرهنگ تقوی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی هنگام بازجویی و تشکیل پرونده برای آزادی‌اش مبلغ 37 میلیون و 500هزار ریال وجه نقد به 6 مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر به عنوان رشوه پیشنهاد می‌کند که با صحت عمل این ماموران وظیفه‌شناس رشوه پيشنهادي رد و متهم پس از تشكيل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مقام قضائي معرفي شد.
رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي بیان داشت: در همین راستا 2 مامور وظیفه‌شناس کلانتری 13 شهرستان نیشابور نیز مبلغ 30 میلیون ریال رشوه پیشنهادی یک متهم را هنگام انتقال او به زندان رد کردند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه صداقت، تعهد و وظیفه‌شناسی از خصايص پليس در مسائل مادي است و ترويج این فرهنگ در رشد و تعالي آحاد جامعه ضروري و اقدام این ماموران وظیفه‌شناس براي ساير کارکنان و آحاد مردم الگو است.