کد خبر: ۱۲۰۲۹
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴

یک سازمان اروپایی وضعیت حقوق بشر در بحرین را فاجعه‌بار خواند

دبیرکل سازمان اروپایی حقوق بشر اعلام کرد وضعیت حقوق بشر در بحرین به مرز فاجعه‌بار رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، جواد حسین فعال بحرینی اوضاع حقوق بشر در بحرین را بسیار فاجعه‌بار و خطرناک خواند و خواستار یافتن راه‌حلی فوری برای این وضعیت شد.
دبیرکل سازمان اروپایی حقوق بشر تاکید کرد، ما اکنون در حال جنگ با آل‌خلیفه هستیم زیرا این رژیم تمام ابزارهای مادی و معنوی و امکانات خود را علیه مدافعان حقوق بشر به کار گرفته است.
جواد حسین همچنین گفت، بسیاری از فعالان بحرینی، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و شهروندان در زندان به سر می‌برند و سازمان‌های مدافع حقوق بشر برای آنها اقدامی انجام نمی‌دهند.