kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* کاش می‌شد یادداشت‌های کیهان که مو به مو شرایط امروز پس از مذاکرات را دقیقا پیش‌بینی کرده بود دوباره چاپ می‌شد آرزومندم روزی این یادداشت‌ها، پیش‌بینی‌ها، توصیه‌ها، هشدارها، انذارها را در مجموعه‌ای تحت عنوان «کاسبان برجام، مذاکرات هسته‌ای، مذاکره برد برد! و... گردآوری و منتشر گردد!
7977---0912
* از آقای روحانی باید تشکر کرد که باعث شد چهره کثیف آمریکا برای ایشان و دیگر افراد خوش‌باور به دشمن روشن شود. اگر چه در این راه هزینه سنگینی را کشور پرداخته است و سنگینی آن بر روی دوش مردم خواهد بود.
5364---0912
* مدیر شرکت توتال گفته از هر تحریمی علیه ایران پیروی می‌کنیم! چشم دولت تدبیر و آقای زنگنه روشن!
عسگری
* به رؤسای قوا عرض می‌کنم شیطان بزرگ را به ملت بسپارید، ملت می‌داند با او چگونه رفتار کند، شما به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشید!
8455---0912
* رئیس انرژی اتمی کشورمان،‌ آقای صالحی اظهار می‌دارند برخی‌ها می‌خواهند برجام را عقیم کنند! جناب دکتر! مگر برجام از ابتدا عقیم نبود؟! اینکه شما تمام تعهدات خود را فراتر از خواسته دشمن اجرا و آب سنگین اراک را بتن‌ریزی کنید، متخصصان را آواره شهرها و کشورها کنید، اقتصاد کشور را فلج و اقتصاد غرب را رونق دهید و جاسوسان به‌کارگیری و خودی‌ها طرد شوند، آیا چیزی جز عقیم ‌بودن ذاتی برجام است؟
عباسی
* حالا که تمام کاسبان برجام به نقض آن از سوی شیطان بزرگ و غیرقابل اعتماد بودن او اعتراف دارند، لطفا به نقض‌های پی‌درپی دشمن پاسخی درخور دهند که نشان‌دهنده غیرت ایرانی باشد.
8612---0912
* عزت یک کشور ملک طلق یک گروه خاصی نیست که آن را شخم بزند و بعدا اعلام کند مذاکره دیوانگی است. باید با اینگونه رفتارها برخورد جدی شود.
یک شهروند
* دولت مدعی تدبیر دائم از دولت نهم و دهم انتقاد می‌کرد که دوران آزمون و خطا گذشته است. سؤالم از این دولت این است که شما چرا برای چندمین بار اجازه دادید شیطان بزرگ، کلاه گشاد دیگری بر سرتان بگذارد و هستی کشور را به باد دهید؟! امیدوارم با طناب پوسیده و دوباره اروپا به چاه نروید و کلاه گشاد دیگری به سرتان نرود!
طباطبائی- قم
* بالاخره قرار است خسارت‌های وارده طی 4 سال اول دولت مدعی تدبیر در قضیه برجام بدفرجام به کشور و ملت و نابودی هسته‌ای را چه کسی و از کجا بدهد؟!
حسامی
* با توجه به افتضاحات جنسی غرب از وزیر، وکیل و حتی رئیس‌جمهور که حتی به نمایندگان زن هم رحم نمی‌کنند، چرا رسانه ملی برنامه‌هایی برای حقانیت مکتب اسلام تهیه و پخش نمی‌کند که ادعاهای مهد آزادی غرب را به چالش بکشند و سخنان پوچ غربی‌ها در مورد نبود آزادی در ایران (آزادی جنسی) را برملا کنند. آخرین نمونه وزیر دفاع انگلیس است که به خاطر این افتضاحات مجبور به استعفا شده است.
اسدالله عشقی
* آقای روحانی در مجلس گفتند مگر کشورهای دیگر دیوانه شده‌اند که با آمریکا مذاکره کنند؟ عرض می‌کنیم با توجه به تجربه قریب 40 ساله شما در پست‌های مختلف و شناخت شما از شیطان بزرگ، چرا به تذکرات دلسوزان نظام بی‌توجهی کردید و به این مذاکرات پرخسارت تن دادید که حالا فقط عبرت برای دیگران بشوید؟!
0801---0915 و 0594---0912
* درگذشت پدر گرامی سردار سرافراز ایران اسلامی فرمانده جبهه مقاومت سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی را تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند برای آن مرحوم علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای سردار، سرافرازی و پیروزی نهایی در جبهه‌های حق علیه باطل به ویژه در عراق، سوریه، یمن، بحرین و... خواستاریم.
دهها پیام تلفنی
* از مسئولان ارشد نظام درخواست می‌شود ستاد مرکزی اربعین را از انحصار دولت خارج ساخته و فرا قوه‌ای نمایند. چرا که ستاد دولتی هر ساله با سنگ‌اندازی‌های زیاد و هزینه‌تراشی‌های اضافی، زوار ایرانی کربلا را دچار مشقت‌های مادی و معنوی می‌کنند.
مینایی
* موضوع دیوانگی ترامپ اگر واقعی هم باشد که نیست، با هدایت و رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای و همت و حمایت ملت شجاع ایران، این دیوانه را تحویل دارالمجانین جهان خواهیم داد! این دیگر ترس ندارد.
شربتی، فرهنگی بازنشسته - گلستان
* همچنان که شیطان بزرگ به بهانه بررسی و  راستی‌آزمایی ما اقدام به تحریم و اعمال فشار می‌کنند و پایبند به هیچ‌چیز نیستند، ما نیز باید مثل آنها رفتار کنیم و روی پای خود بایستیم و به عربده‌های آنها توجه نکنیم. مرگ بر آمریکای جهانخوار.
0685---0916
* از ستاد مرکزی اربعین انتظار می‌رفت، قبل از آغاز سفرهای زیارتی، با همکاری وزارت امور خارجه کشورمان و عراق، لیست سیاه عابران غیرمجاز مرزی را تهیه و به پلیس در کشور تحویل می‌دادند و مرز خسروی را نیز برای تسهیل زوار حسینی(ع) آماده می‌کردند تا از سرگردانی و ازدحام جمعیت مهران کاسته می‌شد.
2619---0990
* با توجه به خباثت آلمان در دوران دفاع مقدس و فروش سلاح شیمیایی به عراق که تعداد زیادی از رزمندگان ما را به شهادت و جانبازی رساند چطور دولت با چنین دولت خبیثی قرارداد می‌بندد و مراوده می‌کند؟!
جانباز محمد از تهران
* قبل از امضای توافق، برخی گزینه مقاومت را با امتیاز دادن به غرب از دست دادند تا به ادعای خود، برای شکوفایی اقتصادی و معیشت مردم کاری کرده باشند اما حالا که به بدعهدی طرف مقابل گویا یقین پیدا کردند حرف از مسیر مقاومت و انقلابی عمل کردن می‌زنند. عیبی ندارد، ماهی را هر وقت از آب ‌بگیری تازه است، البته اگر واقعا چنین اراده‌ای وجود داشته باشد.
3152---021
* چرا هیچ مسئول و رسانه‌ای نسبت به آلودگی کلانشهر مشهد مقدس تدبیری نمی‌اندیشد؟
رضوی
* قطره «بویموگان» که مخصوص بیماران آب‌سیاه چشم (گلوکوم) است علی‌رغم اینکه در داروخانه‌ها با دفترچه بیمه محاسبه می‌شود ولی در داروخانه بیمارستان فارابی به عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین بیمارستان چشمی کشور به‌طور آزاد تحویل بیماران می‌شود! دلیل این تفاوت چیست؟ چرا برای دارندگان دفترچه که حق‌بیمه پرداخت می‌کنند این داور باید آزاد محاسبه شود؟!
8132---0936
* آیا طرح بخشودگی معوقات وام‌های زیر صدمیلیون تومان هم به کما رفت؟! مگر از مصوبات مجلس نیست؟‌مجلسی که در رأس امورات است چرا دولت را وادار به اجرای مصوبات قانونی خود نمی‌کند؟!
0097---0919
* 8 سال است که در مسکن مهر پرند ثبت‌نام کرده‌ام با توجه به اینکه تمام پول درخواستی را به حساب اعلام شده واریز کرده‌ام ولی «شرکت عمران پرند» بیش از 5 سال است امسال و سال دیگر می‌کند! از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
فیروزی
* کارگر فصلی هستم که یک هفته است کاری پیدا نکرده‌ام و با دست خالی خجالت می‌کشم به منزل و به کنار زن و فرزندانم بروم! پس این سود سهام عدالت چی شد؟! نه از کار خبری هست و نه از سود سهام عدالت و نه از افزایش یارانه‌ها!
8074---036
* از مسئولان امر درخواست می‌کنم محض رضای خدا پول گندم ما کشاورزان را بدهند که شدیداً نیازمندیم.
1174---0917