kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
افسانه بایگان:

افتخار می‌کنم در دوران انقلاب اسلامی زندگی می‌کنم(اخبار ادبی و هنری)



افسانه بایگان با بیان اینکه زندگی هنری خود را مدیون امام خمینی(ره) است گفت: من افتخار می‌کنم که در دوران انقلاب اسلامی و در وطنم و در این برهه از تاریخ زندگی می‌کنم.
افسانه بایگان بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه تلویزیونی «چهل چراغ» به بیان خاطراتی از شرکت در پیاده‌روی اربعین پرداخت و گفت: سفر کربلا خیلی متفاوت است، این حال و این شور حسینی از همان لحظات اول ایجاد می‌شود... بعد از مدتی که از این سفر می‌گذرد و به آن فکر می‌کنی بیشتر پی به عظمتش می‌بری. در همان لحظه ممکن است اعجابی داشته باشد اما وقتی از آن رد می‌شوی طبیعتا این مسئله بیشتر می‌شود.»
وی به مشکلاتی که برای پخش سریال «سربداران» ایجاد شد و در نهایت با تصمیم امام خمینی(ره) امکان پخش یافت اشاره کرد و ادامه داد: این کار در نهایت به همان شکل پخش شد و من امکان این را یافتم که در عوالم معنوی گام بردارم و بارها و بارها به یاد حضرت امام‌(ره) بودم. واقعا روحشان شاد که زندگی هنری من را رقم زدند. افسانه بایگان تصریح کرد: من افتخار می‌کنم که در دوران انقلاب اسلامی و در وطنم و در این برهه از تاریخ زندگی می‌کنم. حالا هرکسی از ظن خود شد یار من. آن کسی که از شنیدن این مسئله دردش می‌گیرد باید فکری به حال خود کند. من دارم از حقیقت سخن می‌گویم. شاید هر کسی درباره حرف‌هایم فکری کند اما مهم نیست.