kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۳۷۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

حجی‌زواره: رسماً از تکواندو خداحافظی کردم

ملی‌پوش تکواندو ایران خداحافظی رسمی خود از دنیای قهرمانی را اعلام کرد و گفت: خیلی‌ها فکر می‌کردند من داداشی فدراسیون هستم.


مسعود حجی‌زواره گفت: می‌خواستم با کادرفنی صحبت کنم و طبق تصمیمی که دارم امروز (دیروز) از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم.او افزود: من همیشه از فدراسیون و زیر مجموعه آن یعنی کادرفنی مانند آقای پولادگر پیروی کرده‌ام و هیچ‌گاه بی‌احترامی نکرده‌ام. گفتند، چرا به یکباره خداحافظی کردی؟ و من هم گفتم ۱۳ سال در اردوهای تیم ملی بوده‌ام و می‌خواهم راه را برای جوانان باز کنم. دعای من نیز پشت سر تکواندو و کادرفنی تیم ملی است. حجی‌زواره اظهار کرد: قبل از رقابت‌های قهرمانی جهان خیلی‌ها فکر می‌کردند که من داداشی فدراسیون یا کادرفنی هستم اما با این خداحافظی خواستم بدانند که اینطور نیست.کاپیتان اسبق تیم ملی تکواندو در پایان گفت: الآن هم می‌گویم که در وزن پنجم و ششم آماده‌ام اما می‌خواهم فضا را به جوانترهای این رشته بدهم.
حجی‌زواره روز گذشته در مسابقات انتخابی تیم ملی حاضر به انجام مبارزه نشد و چهار گوشه شیاپچانگ را بوسید تا در واقع خداحافظی کرده باشد اما ساعتی بعد از این تصمیم خود منصرف شد و اعلام کرد تا پایان فینال گرندپری صبر می‌کند اما دیروز حجی‌زواره تصمیم نهایی خود را مبنی بر خداحافظی از تکواندو اعلام کرد.