kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۸۳۵۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳

رمال و جن‌گیر سارق دستگیر شد

فردی که در پوشش رمالی و جن‌گیری بعد از بیهوش کردن یک مادر و دختر اقدام به سرقت طلاهای آنها کرده بود توسط مأموران پلیس آگاهی دستگیر شد.


به گزارش فارس، اول آبان ماه جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک فقره سرقت منزل در خیابان حاجی‌پور به کلانتری 118 ستارخان اعلام شد.
مالباخته در اظهاراتش اعلام کرد که همسر و دخترش برای باطل کردن طلسم و جادو، شخصی بنام «اصغر . م» را به خانه‌شان دعوت کرده و این شخص با دادن نوشیدنی مسموم اقدام به بیهوش کردن آنها و در ادامه سرقت 20 میلیون تومان طلا و جواهرات آنها کرده است.
دختر مالباخته به کارآگاهان گفت: اصغر همکلاسی بنده در دانشگاه است؛ زمانی‌که وی در جریان مشکلات خانوادگی ما قرار گرفت، اصرار بر این داشت که من جن بدی دارم و به همین علت زندگی ما خراب شده است؛ در ابتدا عنوان داشتم که این داستان‌ها را قبول ندارم اما او اصرار بر این داشت که اجازه دهم تا او کارش (‌جن‌گیری و باطل کردن طلسم‌) را انجام دهد و ...‌؛‌ نهایتا با اصرار اصغر قبول کردیم تا او به منزل ما بیاید.
وی افزود: زمانی که اصغر به خانه ما آمد، برای باطل کردن طلسم درخواست طلا و جواهرات داخل خانه را کرد؛ طلا و جواهرات را داخل ظرف آبی قرار داد؛ بعد  از انجام کارهای رمالی، ایشان ظرف آب طلا را به من و مادرم  داد و عنوان داشت که باید این آب را بنوشیم؛ به محض نوشیدن آب، من و مادرم بیهوش شدیم تا اینکه پس از گذشت 4 یا 5 روز در بیمارستان به هوش آمدیم.
با شناسایی اصغر‌. م (‌37 ساله‌) محل سکونت وی در منطقه یافت‌آباد شناسایی و هفتم آبان دستگیر شد.متهم پس از انتقال و دستگیری به پایگاه دوم پلیس آگاهی صراحتا به سرقت طلاجات اعتراف کرد و عنوان داشت که این طلاجات را تنها به قیمت سه میلیون تومان فروخته است که در ادامه خریدار اموال مسروقه نیز در منطقه نازی‌آباد شناسایی و قسمتی از طلاجات مسروقه کشف شد.