قهرمانی نماینده وزنهبرداری ایران در جام باشگاههای آسیا
نماینده وزنهبرداری ایران عنوان قهرمانی جام باشگاههای آسیا و نایب قهرمانی آسیا کاپ را به خود اختصاص داد.
رقابتهای جام باشگاههای آسیا ۲۰۱۷ کره جنوبی پنجشنبه هفته گذشته با قهرمانی باشگاه مناطق نفت خیز جنوب به پایان رسید. در پایان مسابقات وزنهبرداری جام باشگاههای آسیا که به میزبانی کشور کره جنوبی برگزار شد، باشگاه مناطق نفت خیز جنوب توانست با ۶۰۵ امتیاز به مقام قهرمانی دست یابد و پس از آن نمایندگان ازبکستان با ۵۹۵ و کره جنوبی با ۳۶۶ امتیاز در جایگاههای دوم و سوم قرار گرفتند. برای باشگاه مناطق نفت خیز جنوب در این رقابتها محسن نکیسایی در دسته ۵۶ کیلوگرم (نقره)، ابوالفضل جمعهپور (برنز) و یعقوب پشوتنی (طلا) در دسته ۶۲ کیلوگرم، افشین طاهری (ششم) و علی مکوندی (طلا) در دسته ۸۵ کیلوگرم، رحمان اورامه در دسته ۹۴ کیلوگرم (طلا)، سیدجلال قریشی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم (برنز) و علی داودی در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم (طلا) به روی تخته رفتند. در این تیم آقایان محمدرضا کاظمینژاد به عنوان سرمربی، عبدالامیر حزبه و حمید رشیدی به عنوان مربی حضور داشتند. در نهایت با درخشش وزنه برداران و تلاش و درایت کادر فنی، تیم وزنهبرداری مناطق نفتخیز جنوب توانست در پایان با کسب ۶۰۵ امتیاز در جایگاه نخست این مسابقات قرار بگیرد.