کد خبر: ۱۱۴۸۴
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸

49 شبه نظامی طالبان در کمین ارتش افغانستان به هلاکت رسیدند

شبه نظامیان طالبان طی حمله به پاسگاه‌های امنیتی استان پکتیا، در کمین نیروهای دولتی افغان گرفتار شدند و 49 نفر از آنها به هلاکت رسیدند.


به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، دیروز نیروهای امنیتی و پلیس افغانستان مستقر در منطقه «زیروک» استان پکتیا، شبه‌نظامیان مهاجم به پاسگاه‌های این منطقه را غافلگیر کردند و 49 تن از آنها را کشتند و 11 نفر دیگر را مجروح کردند.استاندار پکتیا با اعلام این خبر، شمار کشته‌شدگان نیروهای دولتی افغان را پنج نفر و مجروحان را نیز سه تن ذکر کرد.از استان «بادغیس» افغانستان نیز خبر رسید، دو فرمانده و 10 عضو طالبان با زمین گذاشتن سلاح‌های خود، تسلیم نیروهای دولتی شدند. افغانستان هم‌اکنون خودرا برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند. «عبدالله عبدالله» و «اشرف غنی احمدزی» در این انتخابات با هم رقابت می‌کنند.