kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۴۴۱۸
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲

قیمت گوشت و مرغ هیئت‌های مذهبی برای ماه محرم اعلام شد

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران اعلام کرد: در ماه محرم هر کیلوگرم مرغ 5 هزار و 700 تومان و هر کیلوگرم گوشت ران گوساله منجمد 23 هزار و 400 تومان به هیئت‌های مذهبی عرضه خواهد شد.


اسماعیل جلوخانی نیارکی در گفت‌وگو با فارس در مورد برنامه این سازمان برای عرضه گوشت و مرغ به هیئت‌های مذهبی با فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: با هماهنگی که با سازمان تبلیغات اسلامی انجام شده، هیئت‌های مذهبی می‌توانند با مراجعه به این سازمان و دریافت معرفی‌نامه به مکان‌هایی که مشخص کرده‌ایم، مراجعه کرده و گوشت و مرغ مورد نیاز خود را دریافت کنند.وی خاطرنشان کرد: سه نقطه از جهت عرضه در شهر تهران در نظر گرفته‌ایم که یکی در غرب تهران (سردخانه هشتم شهریور)، دیگری در منطقه شهرآرا و نقطه سوم مجتمعی در تهرانپارس در شرق تهران است که هر سه نقطه بنرهای بزرگی به عنوان عامل فروش ما نصب کرده و همه روزه از 8 صبح تا 6 بعدازظهر خدمت ارائه می‌کنند.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران در پاسخ به این سؤال که آیا سهمیه خاصی برای هیئت‌ها در نظر گرفته شده،‌ گفت: به هر میزانی که سازمان تبلیغات در معرفی‌نامه افراد درج کند،‌تحویل می‌دهیم و هر کیلو مرغ منجمد 5700 تومان، گوشت ران گوساله منجمد 23400 و سردست گوساله منجمد 22400 تومان به هیئت‌ها عرضه می‌شود.
جلوخانی نیارکی همچنین از اعلام آمادگی این سازمان برای عرضه گوشت گرم گوسفندی به هیئت‌های مذهبی خبر داد و گفت: طبق مصوبه تنظیم بازار گوشت لاشه گوسفندی تازه آسیای میانه کیلویی 31500 تومان و گوشت لاشه گوسفندی تازه استرالیا کیلویی 33 هزار تومان عرضه می‌شود.
گفتنی است، هر ساله با آغاز ماه محرم و افزایش پخت نذری در هیئت‌های مذهبی، برای تنظیم بازار گوشت و مرغ و جلوگیری از افزایش قیمت، شرکت پشتیبانی امور دام عرضه گوشت و مرغ به قیمت دولتی را در دستور کار قرار می‌دهد.