17 هزار متر از اراضی خجیر و سرخهحصار رفع تصرف شد
رئيس پارکهای ملی خجیر و سرخهحصار از رفع تصرف بیش از 17 هزار متر اراضی پارک ملی خجیر و مناطق حفاظت شده جاجرود خبر داد.
امامعلی یگانزاده در گفتوگو با ایسنا افزود: 16 هزار و 909 متر مربع در داخل اراضی پارک ملی و هزار متر از منطقه حفاظت شده جاجرود که با احداث پنج حلقه چاه فنسکشی، دیوارکشی، درختکاری و احداث بنا از سال 88 تصرف شده بود روز گذشته از طریق دادسرای ناحیه سه ویژه مبارزه با زمینخواری و با همکاری پلیس امنیت تهران بزرگ رفع تصرف شد.به گفته وی زمینهای پارک ملی خجیر از سال 88 و اراضی منطقه حفاظت شده جاجرود از سال 86 تصرف شده بودند و پیگیریهایی که انجام شده بود به نتیجه رسید.وی تاکید کرد، املاک تصرف شده شخصی بوده و هیچ ارتباطی با ارگانها و نهادهای دولتی نداشته است.