بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام شد
میزان رضایتمندی مشتریان گروه سایپا بالاتر از میانگین کل خودروسازان
میزان رضایتمندی مشتریان گروه سایپا بالاتر از میانگین کل خودروسازان قرار دارد.
بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران عملکرد گروه خودروسازی سایپا در رسیدگی به شکایت مشتریان از وضعیت خوبی برخوردار است.
به گزارش سایپا نیوز، در نشست مشترک عباس صفری، رئیسمرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا و علیرضا محبوبی، رئیس اداره رسیدگی به شکایات خودرویی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، عملکرد گروه خودروسازی سایپا از مجموع پروندههای ارجاعی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان و سایر سازمانها به شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال گذشته، مثبت ارزیابی شد.
بر این اساس، میانگین رضایتمندی مشتریان در رسیدگی به شکایات از کل خودروسازان در سال نود و پنج، 66 درصد بوده است که گروه سایپا با 72 درصد رضایتمندی مشتریان جهت رسیدگی به شکایات، بالاتر از میانگین کل خودروسازان قرار دارد. با توجه به نتایج حاصله، گروه سایپا در میان 4 خودروساز بزرگ کشور، در رتبه نخست رضایتمندی مشتریان قرار میگیرد که این دستاورد حاصل تلاش بیوقفه کلیه همکاران دستاندرکار کسب رضایت مشتری در راستای اهداف تعریف شده مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا میباشد.
برابر اعلام رئیس اداره رسیدگی به شکایات خودرویی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا درکمتر از دو سال از زمان تاسیس خود، توانسته است تاثیرات چشمگیری در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان این گروه داشته باشد.