ملوانان شناور توقیفی عربستان به زندان معرفی شدند
دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: پنج نفر ملوان شناور صیادی عربستانی که روز جمعه در آبهای ایران دستگیر شده بودند به زندان معرفی شدند.
علی حسنپور به ایرنا افزود: این ملوانان تبعه کشور هند هستند و دستگاه قضا برای آنان قرار وثیقه صادر کرد که به دلیل نداشتن وثیقه بازداشت و تحویل زندان شدند.
وی تصریح کرد: علت و انگیزه تجاوز مرزی این شناور در حال بررسی است.
دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: این دومین شناور صیادی کشور عربستان است که تیرماه امسال به دلیل تجاوز مرزی به وسیله نیروی دریایی سپاه توقیف شده است.
وی یادآورشد: بیشتر تجاوزهای مرزی مربوط به کشور عربستان است که اغلب خدمه آنها از کشور هند هستند.
حسنپور در مورد خبری که برخی رسانهها مبنی بر توقیف یک شناور اماراتی با 10سرنشین توسط منطقه چهارم سپاه در عسلویه استان بوشهر منتشر کردهاند گفت: هنوز گزارشی در این مورد به مرجع قضایی واصل نشده است.