kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۹۲۴۷
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱

حوادث کوتاه از کشور


    متلاشی شدن باند توزیع مشروبات الکلی
فردیس- میزان: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گفت: باند بزرگ توزیع مشروبات الکلی در این سوپرمارکت‌ها متلاشی شد.
جهانشاه‌لو، با بیان اینکه در این رابطه 2 سوپرمارکت پلمب شد، افزود: این افراد به توزیع مشروبات در سوپرمارکت‌های سطح شهر اقدام می‌کردند که با هوشیاری اطلاعات سپاه 250 بطر مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.
در این رابطه 4 نفر دستگیر و یک خودرو نیز توقیف شد.
8 کشته و زخمی
خرم‌آباد- ایسنا: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان گفت: تصادف دو دستگاه خودرو پراید در محور «خرم‌آباد- کوهدشت» یک کشته و هفت مصدوم برجا گذاشت.
به گزارش ایسنا، «حسینعلی رفایی» اظهار کرد: دو دستگاه خودروی پراید در محور «خرم‌آباد- کوهدشت» حوالی پیچ گیلوران هفت مصدوم و یک کشته برجا گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: یکی از سرنشینان به علت شدت صدمات وارده پیش از رسیدن آمبولانس فوت و هفت مصدوم این تصادف پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد انتقال داده شدند.
آتش در کفش‌‌فروشی
کرمان- ایسنا: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از حریق یک مغازه کفش‌فروشی در یکی از چهارراه‌های اصلی و پرتردد شهر خبر داد.
«علی عسگری» از وقوع یک حادثه خبر داد و گفت: یک واحد مغازه کفش‌فروشی واقع در چهارراه طهماسب‌آباد (یکی از چهارراه‌های اصلی و پرتردد شهر کرمان) دچار حریق شد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با اعلام این خبر که این حادثه هیچ خسارت جانی در پی نداشته است.
قاچاق 400 قطعه پرنده مینا
زاهدان- ایرنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: 400 قطعه پرنده مینا قاچاق با تلاش نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان در زابل واقع در شمال این استان و نزدیک مرز افغانستان کشف شد.
نیره پورملائی قاچاق گونه‌های مختلف جانوری و صید را در کنار خشکسالی از مهم‌ترین معضلات انسانی و طبیعی محیط زیست سیستان و بلوچستان برشمرد.
آتش‌سوزی در بازار
خرمشهر- مهر: بازار قدیمی و معروف صفای خرمشهر توسط افراد ناشناس به آتش کشیده شد.
برای مهار آتش‌سوزی پنج تیم اطفای حریق و یک دستگاه لودر و کمپرسی به محل اعزام شدند.
علت این آتش‌سوزی پرتاب یک شی آتش‌زنه توسط افراد ناشناس بود. در این حادثه کسی مصدوم نشد.
یک کشته و 2 مصدوم در حادثه معدن
کرمان- ایرنا: فرماندار شهرستان راور گفت: بر اثر گازگرفتگی در معدن زغالسنگ اشکلی بخش کوهساران این شهرستان یک کارگر کشته و 2 کارگر مصدوم شدند.
محمدرضا میرصادقی گفت:‌ این گازگرفتگی ناشی از باز شدن حفره بوده و هیچ‌گونه انفجاری در این معدن رخ نداده است.
وی گفت: دو مصدوم این حادثه از سوی اورژانس 115 به بیمارستان پیامبر اعظم کرمان منتقل شده و تحت درمان هستند.
مفقود شدن 4 گردشگر
دزفول- مهر: رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: یک گروه گردشگر که از اهواز به دزفول سفر کرده بودند هنگام شنا در منطقه چال‌کندی دزفول دچار حادثه شده و تعدادی از آنها غرق شدند.
عظیم رضایی‌مرساق افزود: پس از چند ساعت تلاش یکی از این گردشگرها در منطقه چال‌کندی با انجام عملیات نجات زنده پیدا شده و تلاش برای یافتن دیگر گردشگران همچنان ادامه دارد.
حریق در کارخانه فوم
ملارد- مهر: حریق یکی از کارخانه‌های تولید فوم روستای «بیدگنه» بدون تلفات اطفاء شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری ملارد اظهار داشت: آتش‌نشانان به محض اطلاع از این حریق در محل حاضر شده و حریق را اطفاء کردند.
حامد غفاری افزود: این حریق بدون هیچ تلفاتی و مصدومی مهار شد.
وی با بیان این که حریق این کارخانه در انبار ضایعات بود، افزود: با حضور سریع آتش‌نشانان از سرایت این حریق به بخش اصلی کارخانه جلوگیری شد.
انفجاردر جایگاه CNG
اهواز- مهر: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اهواز از حادثه انفجار جایگاه سوخت CNG منطقه سه راه خرمشهر واقع در اهواز خبر داد که دو کشته برجای گذاشت.
مقصود حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه حریق جایگاه سوخت CNG منطقه سه راه خرمشهر واقع در جاده حمیدیه، اظهار کرد: در این حادثه دو نفر کشته و سه نفر زخمی شده‌اند.
حادثه رانندگی جان گرفت
سبزوار- ایسنا: رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار گفت: بر اثر 2 حادثه رانندگی در جاده سبزوار - شاهرود و سبزوار- بردسکن 10 تن مصدوم و یک نفر کشته شد.
«محمدعلی جباری‌ثانی» در خصوص این حادثه اظهار کرد: ساعتی پیش برخورد یک دستگاه تریلی با 2 دستگاه سواری پراید در جاده سبزوار- شاهرود یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.
وی ادامه داد: در این حادثه زنی 45 ساله به علت شدت جراحت‌های وارده در محل جان باخت و سه مصدوم حادثه توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.
جباری ثانی خاطرنشان کرد: همچنین دیشب بر اثر برخورد یک دستگاه سواری ال90 با یک خودرو سواری سوزوکی در جاده سبزوار-بردسکن هفت نفر از اعضای 2 خانواده راهی بیمارستان شدند.
وقوع قتل در نکا
ساری- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی نکا از وقوع یک فقره قتل عمد در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ هادی نصیری گفت: در این حادثه که در شهرک مسکن مهر نکا واقع در ابتدای ورودی این شهرستان روی داد، خانم 38 ساله به نام (ص.چ) پس از بحث و اختلاف، با چندین ضربه چاقو به وسیله همسرش به قتل رسید.