kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۹۲۴۱
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
هشدار پلیس

پیش از خرید خودرو از ۲ تکه نبودن بدنه آن مطمئن شوید

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: شهروندان از خرید و فروش خودرو به صورت وکالتی و مبایعه‌نامه‌ای پرهیز و صرفاً در مراکز شماره‌گذاری نسبت به انجام معامله اقدام کنند.


به گزارش فارس،‌ سرهنگ سعید روحی، اظهار داشت: خودروهایی که تصادف می‌کنند چنانچه نیاز است که نیمه اتاق از چرخ‌های عقب به جلو و یا از چرخ‌های جلو به عقب تعویض شود حتماً باید برای رعایت استانداردها، اتاق را به صورت کامل تعویض و مجوزهای لازم را از پلیس راهور ناجا دریافت کنند.
روحی تصریح کرد: در صورتی که این امر اجرایی نشده و مالک خودرو تنها نسبت به تعویض بخش صدمه دیده اقدام کند، پلیس در زمان تعویض پلاک مجوزی برای این خودروها صادر نمی‌کند.
وی خاطرنشان کرد: خریداران خودرو پیش از پرداخت کامل وجه باید از دو تکه نبودن بدنه آن با مراجعه به مراکز تعویض پلاک اطمینان حاصل کنند تا با مشکلی در زمان شماره‌گذاری مواجه نشوند.
معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: شهروندان از خرید و فروش خودرو به صورت وکالتی و مبایعه‌نامه‌ای پرهیز و صرفاً در مراکز شماره‌گذاری نسبت به انجام معامله اقدام کنند تا خودروی سالم و بدون مشکلی خریداری کرده باشند.