kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۹۱۹۷
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱

اخبار کوتاه از فوتبال



اتفاق عجیب پیش از برگزاری بازی سوپرجام
با توجه به برگزاری بازی سوپرجام و عدم موافقت علی کریمی و همکارانش برای عقد قرارداد باشگاه نفت برای انتخاب سرمربی جدید با حمید درخشان وارد مذاکره شد و او به عنوان سرمربی جدید نفت با باشگاه به توافق رسید. عرفانیان، سرپرست باشگاه نفت و ورمقانی سرپرست تیم پنجشنبه شب از ساعت ۲۱ با حمید درخشان جلسه‌ای داشتند و بامداد جمعه پس از حصول توافقات نهایی قرارداد همکاری بین طرفین به امضا رسید. بدین‌ترتیب حمید درخشان بعد از توافق با مدیریت باشگاه نفت به عنوان سرمربی جدید نفت انتخاب شد و قراردادش را امضا کرد تا ٢٠ ساعت پیش از بازی سوپرجام جانشین علی کریمی شود.
داورزنی: طاهری مورد حمایت وزارت ورزش است
محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان، گفت‌: صحبت‌های منعکس شده از سوی من در رسانه‌ها در مورد تغییر مدیرعامل پرسپولیس کذب است. معاون وزیر ورزش و جوانان، ‌اضافه کرد: بنده دو سال است آقای نبی را ندیده‌ام و دلیل این جوسازی‌ها را نمی‌دانم. آقای طاهری مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان است و با قدرت کارش را ادامه می‌دهد و تنها هیئت مدیره پرسپولیس ترمیم می‌شود. داورزنی از همه رسانه‌ها و علاقمندان پرسپولیس خواست اجازه دهند در فضایی آرام و به دور از جنجال، اعضای جدید هیئت مدیره تا چند روز آینده معرفی شوند.
وضعیت عجیب بازیکن سابق پارس جنوبی جم
محمد طیبی بعد از شایعاتی که مبنی بر توافق‌اش به الاهلی قطر بود روز بیست و یکم خردادماه به همراه فرشاد سالاروند، دیگر بازیکن فصل قبل استقلال خوزستان با پارس جنوبی جم قرارداد بست و با پیراهن این تیم عکس یادگاری گرفت اما حالا او راهی تیم دیگری شده است.طیبی 35 روز در تمرین، اردو و مسابقات تدارکاتی پارس‌جنوبی جم حضور داشت و حتی با تصمیم مهدی تارتار کاپیتانی این تیم نیز به او داده شد ولی این مدافع با وجود تحت قرارداد بودن با جمی‌ها به قطر رفت و با باشگاه القطر قرارداد امضا کرد. او در تمرین بدنسازی صبح پنجشنبه پارس جنوبی حضور نداشت ولی ساعاتی بعد تست‌های پزشکی باشگاه القطر را گذراند و پنجشنبه شب نیز قراردادش را رسمی کرد.با توجه به اینکه طیبی بدون دریافت رضایت‌نامه از پارس جنوبی جم رفته بدون شک در صورت عدم موافقت این باشگاه و مهدی تارتار برای او مشکلاتی به وجود خواهد آمد و در صورت شکایت جمی‌ها ممکن است این مدافع با محرومیت هم مواجه شود. مهدی تارتار، سرمربی پارس‌جنوبی‌جم در خصوص جدایی طیبی گفت: ما تعیین وضعیت طیبی را برعهده باشگاه گذاشته‌ایم و مسئولان درباره این موضوع تصمیم‌گیری می‌کنند.
بازتاب ماموریت کی‌روش به دستیارانش در رسانه‌های آلمانی
راهیابی زودهنگام به یک دوره مسابقات جام جهانی می‌تواند از جهاتی سودمند باشد.به عنوان نمونه مسئولان تیم می‌توانند راحت‌تر به فکر انتخاب هتل و امکانات جانبی به همراه کمپ تمرینی مناسب باشند. در گزارشی که بابت این موضوع در سایت قهرمان جهان، انتشاریافته،‌از این رو عنوان شده ایران به همراه سرمربی پرتغالی‌اش هم اکنون در جست‌وجوی محل استقرار مناسب و کمپ برای جام جهانی روسیه است. این رسانه آلمانی عنوان می‌کند که سرمربی تیم ایران، دستیارانش را به روسیه فرستاده تا جای مناسب را شناسایی و اعلام کنند.بعد از آنکه تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 برزیل اقدام به برپایی بهترین امکانات اردویی و اقامتی کرد، اهمیت بحث محل اقامت‌ تیم‌ها در جام جهانی، بیش از پیش معلوم شد. حتی بعد از دست‌یابی به مقام قهرمانی، اقدام مهم ژرمن‌ها به عنوان یکی از عوامل سرنوشت‌ساز در فتح جام عنوان شد. براساس این گزارش، دستیاران کی‌روش در نهایت آرامش، می‌توانند تمام موارد مناسب را از نزدیک و بدون فشار خاصی، مورد بررسی قرارداده و در نهایت گزینه‌های مناسب را به وی جهت انتخاب نهایی اعلام کنند.
فوتسال ایران در رده ششم جهان و اول آسیا
تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های فوتسال جهان اعلام شد که براساس آن فوتسال ایران با ۱۵۹۳ امتیاز همچنان در رده ششم جهان قرار گرفته است. فوتسال ایران که سالهاست در آسیا حرف اول را می‌زند بازهم مثل ماههای گذشته در رده نخست آسیا قرار گرفته است.