اعتراض دانشجویان سیستانی به برخوردهای گازانبری (دور دانشگاه در 7 روز!)
دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان با برگزاری تجمعی در اعتراض به امنیتی شدن فضای دانشگاه به بهانه حضور رئیس جمهور در این استان اعلام کردند: تکتیرانداز حرفهای که سالیان سال چشمانش به دیدن اشرار و تروریستها عادت کرده بود، حال باید دانشجوی جزوه بدست و نگران امتحان میان ترم را مراقبت کند؟! تیم امنیتی رئیس جمهور حقوقدان، از رفتارهای گازانبری و فوق امنیتی در دانشگاه استفاده کردند؛ غافل از آن که مقدرات این مملکت، دست این دانشگاهیهاست.
در بندهایی دیگر از بیانیه اعتراضآمیز دانشجویان سیستانی آمده است: اصلاً نمیتوانیم به خود بقبولانیم که از دانشگاهی که میزبان این مراسم بود، حتی به اندازه انگشتان دو دست هم از نمایندگان دانشجو دعوت نشد و آن عده هم که دعوت شدند سریعاً از حضورشان ممانعت بعمل آمد. ما که خود میدانیم در این طوفان بهپاکردنهای نیروهای امنیتی و دولتی گم میشویم و حرفمان به جایی نمیرسد؛ اما خواهش میکنیم از دست اندرکاران، اینچنین وجهه خود و دولت را با این جوسازیها مخدوش نکرده و بیش از این دید دانشجویان را نسبت به امنیتی بودن این دولت تقویت نکنند.
در بندهایی دیگر از بیانیه اعتراضآمیز دانشجویان سیستانی آمده است: اصلاً نمیتوانیم به خود بقبولانیم که از دانشگاهی که میزبان این مراسم بود، حتی به اندازه انگشتان دو دست هم از نمایندگان دانشجو دعوت نشد و آن عده هم که دعوت شدند سریعاً از حضورشان ممانعت بعمل آمد. ما که خود میدانیم در این طوفان بهپاکردنهای نیروهای امنیتی و دولتی گم میشویم و حرفمان به جایی نمیرسد؛ اما خواهش میکنیم از دست اندرکاران، اینچنین وجهه خود و دولت را با این جوسازیها مخدوش نکرده و بیش از این دید دانشجویان را نسبت به امنیتی بودن این دولت تقویت نکنند.