kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۱۱۵
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰

دخترفروشی در قرن بیستم!

نیروهای امنیتی اسپانیا یک زوج رومانیایی را به اتهام فروختن دختر نوجوان خود در ازای دریافت ۵ هزار یورو و یک خودروی وَن بازداشت و به قاچاق انسان متهم کردند.


سایت خبری لوکال گزارش کرد: یک زن و شوهر رومانیایی و ساکن منطقه پِدرِرا به پلیس گم شدن دختر خود را اطلاع دادند، ولی پلیس پس از شنیدن سخنان شاهدان عینی فهمید که این زن و شوهر دختر 14 ساله خود را به یک مرد رومانیایی دیگر ساکن منطقه لوثِنا دِل پوئِرتو در جنوب اسپانیا فروخته‌اند.
روزنامه ال‌پائیس چاپ اسپانیا هم نوشت: نیروهای امنیتی ابتدا عملیاتی را در اسپانیا سپس عملیاتی را در کشورهای اروپایی برای یافتن دختر آغاز کردند و سرانجام توانستند دختر را هنگام سفر به جمهوری اسلوونی پیدا کنند.
پلیس اعلام کرد که دختر گمشده را به همراه یک مرد پیدا کرد و این مرد می‌گوید که پدرش این دختر را برایش خریده است و پلیس هم معتقد است که پدر دختر در ازای دریافت پول و ماشین دخترش را به این دو مرد فروخته است.
ال‌پائیس نوشت: پدر و مادر دختر پس از این که خریدار از پرداخت کل مبلغ خودداری کرده بود، به پلیس شکایت کردند و پلیس توانست دختر را از اسلوونی به اسپانیا بازگرداند.
مردی که دختر را به اسلوونی منتقل می‌کرد، به اتهام قاچاق انسان، تجاوز جنسی و اجبار دختر کم‌سن و سال به ترک خانه‌اش بازداشت شده است. مرد خریدار و پدر و مادر دختر هم به اتهام قاچاق انسان بازداشت شده‌اند.