کد خبر: ۱۰۶۴۳
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴
شهاب حسینی در ملاقات با جانبازان:

جانبازان نیازی به ما ندارند ما نیازمند آنها هستیم (اخبار ادبی و هنری)

شهاب حسینی که به ملاقات جانبازان دفاع مقدس رفته بود گفت: من برای اینکه حالم دگرگون شود احساس می‌کنم باید هر از گاهی به آسایشگاه‌های جانبازان که سرشار از انرژی‌ است، بیایم؛ شعار نمی‌دهم چرا که این مراکز لبریز از زیباترین حس‌های الهی است.

وی تصریح کرد: جانبازان نیازی به ما ندارند؛ ما نیازمند آنها هستیم.
این بازیگر سینما و تلویزیون که به همراه جمعی از بازیگران به دیدار جانبازان آسایشگاه ثارالله رفته بود به خبرگزاری نسیم گفت: دل من خسته بود. آمدم تا با حضور در این محل دل خود را جلا بدهم. مردم و هنرمندان حداقل برای اینکه به خود کمک کنند باید به این مراکز حتما سر بزنند.