kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۴۰۷۸
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳

رسیدگی بیمه ایران به شکایت یک شهروند

به دنبال انتشار مشکل یکی از شهروندان در شماره 13 اردیبهشت کیهان که بخشی از دیه قانونی خود را نتوانسته بود دریافت کند ، مسئولین بیمه ایران به این موضوع رسیدگی کرده و مشکل این شهروند را حل کردند.

 

این شهروند در تماس با گروه اقتصادی کیهان اعلام کرده بود که در مراجعه به یکی از شعب بیمه ایران با این مشکل مواجه شده بود که شعبه مذکور بدون توجه به حکم دادگاه مبلغی از دیه مقرر شده وی را کسر و کمتر از میزان قانونی به او پرداخت کرده بود.
با انتشار اعتراض این شهروند در صفحه اقتصادی روزنامه، مسئولین بیمه ایران موضوع را بلافاصله پیگیری و با مطالعه مجدد پرونده مشکل را حل و مابقی دیه قانونی نامبرده را به حساب وی واریز کردند.این شهروند در تماس مجدد با کیهان از مسئولین بیمه ایران که بلافاصله پس از شنیدن گلایه و شکایت آسیب دیدگان به اعتراض ارباب‌رجوع رسیدگی کرده و با ادبیاتی مناسب پاسخ آنان را می‌دهند تشکر کرد.