اعتراض به سیاست سرکوب آل خلیفه در تظاهرات منامه
معترضان بحرینی با برگزاری تظاهرات گستردهای در پایتخت این کشور، اقدامات سرکوبگرانه رژیم آلخلیفه را به شدت محکوم کردند.
به گزارش خبرگزاریها به نقل از تلویزیون العالم، شرکتکنندگان در این تظاهرات که به دعوت گروههای انقلابی بحرین برگزار شد به تصمیم آلخلیفه برای تبعید و تهدید به لغو تابعیت شیخ حسین نجاتی نماینده آیتالله سیستانی در بحرین اعتراض کردند.
بحرینیها همچنین با حمل تصاویر شهدا و پرچم این کشور، محاکمه عاملان شهادت مردم بحرین در دادگاههای بینالمللی و آزادی بازداشت شدگان را خواستار شدند.
تظاهرکنندگان با محکوم کردن اقدامات مستمر نیروهای آل خلیفه در هتک حرمت اماکن مقدس به ویژه انهدام مساجد، تأکید کردند که به آرمانهای انقلاب پایبند هستند.
گروههای بحرینی در بیانیه پایانی این راهپیمایی تأکید کردند رژیم آلخلیفه اقدامات امنیتی خود را شدت بخشیده و درحال نقض حقوق بشر است.
این گروهها خاطرنشان کردند که در سایه این اقدامات سرکوبگرانه، هیچ گفتوگویی بین رژیم حاکم و مخالفان وجود ندارد؛ و مطالب مطرح شده درباره گفتوگو در بحرین فقط در حد تبلیغات رسانهای برای فریب افکار عمومی در دنیا است.
در همین رابطه شیخ عیسی قاسم رئیس شورای اسلامی علمای بحرین با محکوم کردن اقدام رژیم آلخلیفه در تلاش برای اخراج شیخ حسین نجاتی از بحرین گفت، پیام رژیم از این اقدام، بیگانه بودن ملت بحرین در کشورشان است. وی افزود، این اقدام تلاش برای خارج کردن کشور از بحرانی است که در آن گرفتار شده است.
شیخ نعیم قاسم از افرادی که دارای وجدان آگاه و بیدار هستند و از حقوق بشر دفاع میکنند خواست به مقابله با این اقدام حکومت بحرین بپردازند.
وی تأکید کرد، مردم بحرین تسلیم این اقدام حکومت بحرین و اخراج شیخ نجاتی از کشور نخواهند شد.
«سیدجمیل کاظم» از رهبران جمعیت شیعی الوفاق نیز با محکوم کردن تصمیم حکومت بحرین مبنی بر اخراج نماینده آیتالله سیستانی از بحرین این اقدام حکومت را لکه ننگی دانست که بر پیشانی رژیم میماند.
بحرینیها همچنین با حمل تصاویر شهدا و پرچم این کشور، محاکمه عاملان شهادت مردم بحرین در دادگاههای بینالمللی و آزادی بازداشت شدگان را خواستار شدند.
تظاهرکنندگان با محکوم کردن اقدامات مستمر نیروهای آل خلیفه در هتک حرمت اماکن مقدس به ویژه انهدام مساجد، تأکید کردند که به آرمانهای انقلاب پایبند هستند.
گروههای بحرینی در بیانیه پایانی این راهپیمایی تأکید کردند رژیم آلخلیفه اقدامات امنیتی خود را شدت بخشیده و درحال نقض حقوق بشر است.
این گروهها خاطرنشان کردند که در سایه این اقدامات سرکوبگرانه، هیچ گفتوگویی بین رژیم حاکم و مخالفان وجود ندارد؛ و مطالب مطرح شده درباره گفتوگو در بحرین فقط در حد تبلیغات رسانهای برای فریب افکار عمومی در دنیا است.
در همین رابطه شیخ عیسی قاسم رئیس شورای اسلامی علمای بحرین با محکوم کردن اقدام رژیم آلخلیفه در تلاش برای اخراج شیخ حسین نجاتی از بحرین گفت، پیام رژیم از این اقدام، بیگانه بودن ملت بحرین در کشورشان است. وی افزود، این اقدام تلاش برای خارج کردن کشور از بحرانی است که در آن گرفتار شده است.
شیخ نعیم قاسم از افرادی که دارای وجدان آگاه و بیدار هستند و از حقوق بشر دفاع میکنند خواست به مقابله با این اقدام حکومت بحرین بپردازند.
وی تأکید کرد، مردم بحرین تسلیم این اقدام حکومت بحرین و اخراج شیخ نجاتی از کشور نخواهند شد.
«سیدجمیل کاظم» از رهبران جمعیت شیعی الوفاق نیز با محکوم کردن تصمیم حکومت بحرین مبنی بر اخراج نماینده آیتالله سیستانی از بحرین این اقدام حکومت را لکه ننگی دانست که بر پیشانی رژیم میماند.