kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۲۵۱۲
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵

مرگ زن جوان در تصادف بزرگراه آزادگان

تصادف کامیون با پراید در بزرگراه آزادگان منجر به مرگ زن جوان شد.



به گزارش پایگاه خبری 125، افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه که ساعت 6:32 صبح  پنجشنبه در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، حوالی بلوار الغدیر رخ داد، گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت نقص فنی در حاشیه بزرگراه متوقف شده  بودکه ناگهان یک دستگاه کامیون به دلیل نامشخصی به شدت با قسمت عقب خودرو سواری برخورد کرد.
علیرضا فولادی افزود: براثر شدت این برخورد، خودروی سواری به قسمت سرعت بزرگراه پرتاب و دو سرنشین این  خودرو در میان آهن پاره‌های اتاقک متلاشی شده آن، گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان بی‌درنگ با قرار دادن علائم هشداردهنده و قطع جریان برق هر دو خودرو، محل حادثه را ایمن‌سازی کردند و پس از رفع نشتی بنزین خودروی سواری، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نجات، مشغول امدادرسانی به سرنشینان خودرو پراید شدند.
فولادی ادامه داد: نیروهای عملیاتی در زمانی کوتاه هر دو سرنشین خودروی سواری (مرد و زن 30و 32 ساله) که به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده بودند را از داخل اتاقک درهم پیچیده این وسیله نقلیه خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در صحنه تصادف دادند که پس از انجام معاینات پزشکی از سوی عوامل اورژانس مشخص شد زن جوان بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و مرد جوان نیز که به شدت مجروح شده بود به مرکز درمانی انتقال یافت.
وقوع ٣٨ درصد تصادفات داخل شهر
بر اثر بی‌توجهی به جلو
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت نزدیک به ٣٧ هزار فقره تصادف بر اثر بی توجهی رانندگان به جلو در داخل شهرها در سال ٩٥ رخ داده که ٣٨ درصد تصادفات درون شهری را شامل می‌شود.
به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی افزود: طی سال گذشته، حدود ٢٦ هزار تصادف درون شهری بر اثر رعایت نکردن حق تقدم رخ داده که ٢٦ درصدکل تصادفات داخل شهر است.
رحمانی ادامه داد: طبق این آمار، پس از این عوامل، تخطی از سرعت مطمئنه، تغییر مسیر ناگهانی و انحراف به چپ دیگر عوامل رخداد تصادفات درون شهری بوده‌اند.
به گفته وی، در بین تخلفات، حرکت خلاف جهت و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه به یک میزان در شکل‌گیری تصادفات درون‌شهری نقش داشته‌اند.