kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۱۶۸۳
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

قربانی شدن اصول زیر سکوی قهرمانی!(نکته ورزشی)


سرویس ورزشی-
نمی‌دانیم تا زمانی که این مطلب را می‌خوانید موضوع وزنه‌برداری رفع و مسئله آن حل شده است یا خیر؟ آیا سهراب مرادی و کیانوش رستمی بالاخره با فدراسیون به توافق رسیدند، فدراسیون توانست آنها را قانع کند و لااقل سهراب را برای حضور در تمرینات تیم و اردوی تیم ملی‌ وزنه‌برداری مجاب سازد یا خیر؟
اما اگر هم به فرض مشکل برطرف شده باشد، حتما به طور قطعی حل و فصل نشده و... دو روز دیگر دوباره این حرف و حدیث‌ها و نارضایتی‌ها و درخواست‌های منطقی و غیرمنطقی و ... از جای دیگر بیرون و آرامش وزنه‌برداری را به هم می‌زند. این در حالی است که وزنه‌برداری ایران دو میدان مهم آسیایی و جهانی را در پیش رو دارد؟
به هر حال این موضوعات، مسائل نوظهوری است که از وزنه‌برداری به گوش می‌رسد، و سابق بر این از قهرمانان بزرگی چون رضازاده، بهداد و... در گذشته دورتر نصیری و... چنین حرکات و حرف‌هایی دیده نمی‌شد و به گوش نمی‌رسید، اینکه یکی بگوید من خارج از تیم ملی و برای خودم تمرین می‌کنم و فقط برای رکوردگیری به اردو سری می‌زنم!  و آن یکی بگوید تا امکانات و شرایط اردو را آن طور که من می‌خواهم فراهم نکنید، من نمی‌آیم و... فقط در وزنه‌برداری و بلکه ورزش ما که سخت «نتیجه‌گرا»  شده است و اصول ‌کاری و مدیریتی را زیر پای «طلا و نقره و برنز» و «سکو» دفن کرده است، به چشم می‌خورد و رخ می‌دهد.