kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۰۹۲۰
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱

اخبار کوتاه از فوتبال



تیم ملی ایران به دنبال دیدار دوستانه با عمان
تیم ملی فوتبال ایران به دنبال برگزاری دیدار دوستانه با عمان در مسقط است. یک منبع موثق در گفت‌و‌گویی که با سایت عربی newtodaynews داشت تاکید کرد که تیم ملی فوتبال ایران به دنبال برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال عمان در مسقط است.این روزنامه عربی به نقل از این منبع موثق نوشت: فدراسیون فوتبال ایران در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال عمان نوشته درخواست کرده که دو دیدار دوستانه در 24 و 26 ماه می‌با تیم ملی فوتبال عمان در مسقط برگزار شود که هنوز فدراسیون فوتبال عمان جواب نهایی خود را در این زمینه اعلام نکرده است.تیم ملی فوتبال ایران خود را آماده دیدار حساس برابر ازبکستان در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه می‌کند و در صورت پیروزی در این دیدار خانگی جواز صعود به جام جهانی را به دست خواهد آورد.
دپارتمان داوری شاکی از اظهارات جلالی
دپارتمان داوری در نظر دارد با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهان رسیدگی به اظهارات سرمربی و بازیکنان پیکان پس از دیدار مقابل پرسپولیس شود. دپارتمان داوری قصد دارد با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخواست رسیدگی به اظهارات مجید جلالی و علی حمودی، سرمربی و بازیکن پیکان پس از دیدار با پرسپولیس را مطرح کند.دپارتمان داوری اعتقاد دارد که جلالی و حمودی باید پاسخگوی اظهارات‌شان علیه سیدمهدی سیدعلی، داور دیدار پرسپولیس - پیکان باشند. این نامه قرار است امروز به کمیته انضباطی داده شود.
مذاکرات ابتدایی پرسپولیس با گادوین منشا
باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله‌اش روی جذب گادوین منشا نظر دارد. در همین راستا یکی از مسئولان این باشگاه در چند روز اخیر در صحبتی که با مدیر برنامه‌های این بازیکن داشته، آمادگی باشگاه را برای جذب این بازیکن اعلام کرده است.قرار است طرفین در مورد عقد قرارداد و ادامه مذاکرات، به صورت قانونی عمل کنند، موضوعی که بعد از پایان لیگ پیگیری خواهد شد.به گفته یک منبع موثق باشگاه پرسپولیس علاوه بر منشا ،قصد دارد شجاع خلیل زاده مدافع میانی سپاهان و سعید آقایی دفاع چپ تراکتورسازی را جذب کند و حتی توافق ضمنی با این دو مدافع هم حاصل شده است.
بازگشت نورافکن و چشمی به تمرین‌های استقلال
تمرین دیروز استقلالی‌ها در شرایطی برگزار شد که روزبه چشمی و امید نورافکن در آن حاضر بودند. تمرین ریکاوری استقلالی‌ها بعد از تساوی برابر گسترش فولاد تبریز در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.در این تمرین امید نورافکن هافبک استقلال که با نظر منصوریان از تمرین کردن منع شده بود، حاضر شد. خسرو حیدری و مهدی رحمتی دو کاپیتان استقلال پیش از آغاز تمرین دقایقی با منصوریان درباره این بازی صحبت کردند و با آغاز تمرین، این دو نفر به سمت رختکن رفتند و امید نورافکن را به محل تمرین آوردند.وریا غفوری مدافع هافبک ملی‌پوش و مصدوم استقلال هم در این تمرین حاضر بود و به تمرین پرداخت. او هم مشکلی برای مصاف با لوکوموتیو نخواهد داشت.روزبه چشمی هافبک میانی استقلال که به دلیل محرومیت آبی‌ها از نقل و ا نتقالات نتوانست در نیم فصل دوم برای این تیم به میدان برود در این تمرین حاضر شد. او خودش را آماده می‌کند تا بتواند برای فصل بعد به میدان برود.