kayhan.ir

کد خبر: ۹۸۴۳۱
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱

کیهان و خوانندگان





33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* آقای روحانی در بحران ریزگردها و بارش برف و باران و جاری‌شدن سیل در اکثر نقاط کشور، می‌توان درس گرفت که فقط با همدلی و اعتماد به مردم خود می‌توان بر بحران‌ها چیره شد و بسیجی از جنس مردم و مورد اعتمادترین گزینه است، در روزهای سیلابی کشور کدامیک از کشورهایی که شما برایشان فرش قرمز پهن کردید برای کمک اعلام آمادگی کردند؟ این مردم هستند که همیشه در صحنه‌اند، چه در راهپیمایی‌ها و یا حضور پرشور در انتخابات. در عرصه‌های سخت و طاقت‌فرسا هم این مردمند که ریشه فتنه‌ها را می‌خشکانند.
م- مرادی
* شایسته بود فردی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در کنفرانس مونیخ شرکت کند که با شجاعت در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب به ویژه شیطان بزرگ، رژیم صهیونیستی، و عوامل منطقه‌ای‌شان با اقتدار می‌ایستاد و پرونده جنایت‌های این کشورها را روی میز مونیخ می‌گذاشت. وقتی آنها جمهوری اسلامی را به تروریسم متهم می‌کنند جا داشت که پرونده 17 هزار شهید ترور، جنگ تحمیلی، کودتای 28 مرداد، قتل‌عام حجاج و جنایات تکفیری‌ها که مولود این کشورها هستند را برای دنیا رو می‌کرد.
سمراد-  تنکابن
* هیچ زمانی برخی از نمایندگان مجلس تا این حد در مقابل سیاست‌ها و اقدامات دولت منفعل نبودند به ویژه در مذاکرات برجام، قراردادهای نفتی، حیف و میل در دستگاه‌های دولتی و...
1899---0912
* اینکه ترامپ ضمن دفاع از فتنه 88، خواستار آزادی سران فتنه شده بدان معنی است که او از طرح یکی از سران فتنه با موضوع آشتی ملی حمایت کرده است. آیا اتاق فکر آشتی ملی در خارج از کشور نیست؟!
محمدامین فردوسی- اصفهان
* هنوز چند روزی از مطرح شدن حقوق شهروندی رئيس‌جمهور به عنوان بارزترین کارنامه دولت نمی‌گذرد که طلیعه آن را در وحشت فراکسیون امید از سؤال مردم از مسئولان و تعیین حبس از 6 ماه تا 2 سال برای سؤال‌کننده شاهدیم. ملت غیور و مسلمان برای احیای حقوق خود در مقابل رژیم وابسته و خونخوار پهلوی ایستاد و آزادی خود را به عنوان یکی از دستاوردهای ایران اسلامی به جهان دیکته کرد حالا با گذشت 38 بهار آزادی خود شاهد این طرح دوفوریتی هستیم؟! این داغ ننگ بعد از فتنه 88 همچنان بر پیشانی کسانی که این طرح را داده‌اند باقی می‌ماند.
محمودی
* وقتی می‌پرسم سیب و گلابی برجام کجاست و کی میوه می‌دهد خواهند گفت 2 سال حبس را فعلا بکش تا بعد میوه‌اش را ببینی!
5530---0936
*مدعیان  اصلاحات بعد از به نتیجه ‌رساندن طرح زندانی شدن افراد سؤال‌‌کننده در مجالس سخنرانی مسئولان لابد به سراغ تصویب قانون برای ممنوعیت اجتماع بیش از 3 نفر در سطح شهرهای کشور خواهند رفت یعنی یک حکومت نظامی شیک!
6277---0922
* کار مجلس با طرح دوفوریتی پیشنهادی فراکسیون مدعی آزادی بیان دشوارتر شد زیرا مردم از پیشنهاد طرحی مطلع شدند که دنبال امنیت برای مدیران اشرافی و به قول دولتی‌ها ذخیره‌های نظام و... است و تکمیل‌کننده استقرار نوعی دیکتاتوری در کشور توسط مدعیان آزادی است.
ذوالفقاری
* ریزگردهای شهرهای خوزستان به ویژه شهر آبادان، بسیاری از مردم را راهی بیمارستان کرده است. واقعا زندگی نداریم. چرا مسئولان در مرکز برای حل این مشکل حرکتی نمی‌کنند و همه‌چیز مشمول گذشت زمان شده است.
حیدری
* وقتی تعدادی از نمایندگان مجلس از عوامل فتنه - که فقط به لطف رأفت جمهوری اسلامی ادامه حیات می‌دهند- به طور آشکار حمایت کردند، چه توقعی از دولت ترامپ دیوانه در آمریکای مستکبر و خبیث می‌توان داشت؟ مجری این حوادث عوامل داخلی هستند و نظام باید تکلیف خود را با این جاه‌طلبان خائن روشن کند.
8455---0912
* فتنه‌گران قبل از بیان عبارت آشتی ملی باید اشتباه ملی خود را جبران کنند.
2909---0912
* با این طرحی که مدعیان اصلاح‌طلبی و طرفداران دولت برای جلوگیری از طرح سؤال در مجالس سخنرانی مسئولان داده‌اند همه مردم ایران اگر بخواهند ساکت نباشند و اعتراض داشته باشند باید به زندان بروند. چه اجتماع عظیمی می‌شود!
8783---0936
* آقای رئیس‌جمهور! ظاهراً ارزش امیر کویت و پادشاه عمان در نزد شما از مردم خوزستان بیشتر بود! آیا سزاوار نبود به جای ملاقات با آنها سری به استان بزنید و از نزدیک با دردهای مردم خونگرم خوزستان که این روزها خاک می‌خورند و آب و برق ندارند آشنا شوید؟!
1298---0912
* چهار سال گذشت و عمل به وعده‌های برجامی از سوی ایران همچنان در حال اجراست اما طرف مقابل گاهی در حال وضع تحریم‌هایی بر ضد مردم ایران است و گاهی از روی میز بودن تمام گزینه‌ها بر علیه کشورمان دم می‌زند! امیدوارم در انتخابات سال آینده تکلیف سایه سیاه برجام و سراب وعده‌ها پایان یابد و عزم مسئولان برای «ما می‌توانیم» صرف شود.
8857---0919
* گوجه فرنگی ظرف دو سه روز با افزایش قیمت پانصد تا ششصد درصدی از هزار تومان به 7 هزار تومان رسید. قیمت برخی میوه‌ها هم تا بوی اسفند به مشامشان خورد سیر صعودی به خود گرفت. قیمت سیب با کیفیت بسیار پایین به بالای 4 هزار تومان رسیده است! متولیان امر چه می‌کنند و چه پاسخی دارند؟
0049---0911
* به گفته آقای عراقچی تحریم نفت و بیمه و حمل و نقل برداشته شده اما بانکی هنوز نه... مشخص است که غرب برای رسیدن به نفت مجانی و قالب کردن اجناس بنجل باید این کار را انجام می‌داد.
6712---0935
* دولت در آخرین ماه‌های عمر خود مدل مسکن اجتماعی و حمایتی را تصویب کرد. مدل هم به این صورت بود که مواردی که مسکن مهر فاقد متقاضی است نامش مسکن اجتماعی شود. واقعاً‌ با این تغییر نام از مزخرف بودن خارج می‌شود و مشکل‌های زیرساختی آن برطرف می‌شود؟!
9782---021 و 7998---0910
* آن‌قدر رئیس محیط‌زیست از منشأ خارجی ریزگردهای خوزستان گفت که از منشأ داخلی شاید به طور عمدی غفلت شد و اوضاع هر روز بدتر از قبل شد. خانم ابتکار همچنان نشسته و برای دریاچه ارومیه اشک می‌ریزد طوری که رئیس‌جمهور وزیر جهاد کشاورزی را به خوزستان فرستاده است؟ البته اگر می‌رفتند هم جز میتینگ سیاسی کاری نمی‌کردند؟
3104---0912 و 9310---0912
* چرا نمازخانه‌های ایستگاه‌های مترو تهران فقط در زمان اقامه نماز پذیرای نمازگزاران است؟! آیا بهتر نیست حداقل 15 دقیقه قبل از اذان در نمازخانه‌ها به روی مسافرین باز شود؟ از مسئولان مترو تقاضای رسیدگی دارم.
5060---021
* دو سال است ساکن برج 208 واحد نسترن واقع در بلوار کوهسار شهران هستم. هزار نفر در این برج ساکنند ولی سیستم اطفای حریق در آن هنوز راه‌اندازی نشده است. چرا به تعاونی اجازه داده شده که 1000 نفر در آن ساکن شوند بدون در نظر گرفتن استاندارد؟ آیا واقعا جان انسان‌ها برای دولت و شهرداری ارزشمند نیست.
4251---0912