kayhan.ir

کد خبر: ۹۲۴۸۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸

حماس: هرگز دست از مبارزه مسلحانه با رژیم صهیونیستی برنخواهیم داشت

رهبر برجسته حماس تصریح کرد که سلاح این جنبش همچنان به سمت رژیم صهیونیستی و مزدوران آن نشانه رفته است.


محمود الزهار، در همایش «قدس عهد ما و وعده ما» که به مناسبت بیست و نهمین سالگرد تاسیس این جنبش در شهر «خان یونس» واقع در جنوب غزه برگزار شد خاطرنشان کرد، مقاومت با استفاده از تمامی تسلیحات و امکانات موجود از حق مشروع خود در دفاع از سرزمین فلسطین دفاع خواهد کرد و همواره رژیم صهیونیستی را نشانه گرفته است.
به گزارش ایسنا، به نقل از «القدس العربی»، «الزهار» همچنین تصریح کرد، فلسطین کل سرزمین فلسطین یعنی از دریای مدیترانه تا رود اردن را شامل می‌شود و ما حتی یک وجب کمتر از آن را هم قبول نداریم. فلسطین هم کرانه باختری و هم غزه را شامل می‌شود، اما آنها دو پاره وطن نیستند، بلکه بخش‌های کوچکی از وطن هستند و سرزمین ما سراسر فلسطین است. این رهبر جنبش حماس از آزادگان امت اسلامی نیز خواست که فلسطینیان را یاری کنند، چرا که پیروزی فلسطین پیروزی آنهاست و از بین رفتن فلسطین ننگی برای آنهاست.
حماس اخیرا هم اعلام کرده بود موشک‌های پیشرفته‌ای در اختیار دارد که به راحتی تل‌آویو را هدف قرار می‌دهد. حماس این را هم اعلام کرده که آماده صادرات این موشک به کشورهایی است که می‌خواهند با اسرائیل بجنگند.
از دیگر اخبار فلسطین اینکه یک نماینده برجسته پارلمان رژیم صهیونیستی که مخالف «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم است، اظهارداشت: «فساد مالی نتانیاهو بدترین نوع فساد است.»
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، «ایریل مارگالیت» عضو حزب «اتحادیه صهیون» اعلام کرد که از دادگاه عالی تقاضای بازجویی از نتانیاهو را کرده است. بر این اساس، موضوع رسوایی نتانیاهو از آنجا آغاز شد که درباره حضور وکیل شخصی وی در معامله یک شرکت آلمانی در فروش زیردریایی به ارزش 1/5 میلیارد دلار به اسرائیل گزارش‌هایی منتشر شد. اخیرا نیز ویدئویی منتشر شده که نتانیاهو را درحالی که زندگی ولخرجانه‌ای دارد به تصویر می‌کشد.