kayhan.ir

کد خبر: ۸۵۳۷۶
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

قبض موبایل و تلفن ثابت یکی می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: یکپارچگی تمامی سرویس‌های موبایل و ثابت و ادغام همراه اول با مخابرات ایران انجام می‌شود و سپس برای تمامی خدمات تنها یک قبض صادر خواهد شد.

 

به گزارش فارس، رسول سرائیان در مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران برنامه 5 ساله این شرکت را تشریح کرد و گفت: این برنامه از اردیبهشت 95 تا اردیبهشت 1400 اجرا می‌شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران توضیح داد: در سال 95 یکپارچه‌سازی آغاز می‌شود. در سال 96 یکپارچه‌سازی خاتمه می‌یابد. در سال 96 تا 98 بخش همراه و ثابت ادغام می‌شوند و از سال 98 تا 1400 شرکت پیشرو دیجیتال با برند واحد و هیئت مدیره واحد تشکیل خواهد شد.
وی افزود: در سال 1400 با یکپارچه شدن شرکت مخابرات ایران یک مرکز صورت حساب‌گیری، یک مرکز تماس، یک مرکز فعال‌سازی و یک مرکز فروش برای تمام سرویس‌های همراه و ثابت وجود خواهد داشت و برای تمام نیازهای مشتری تنها یک قبض صادر می‌شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با ارائه گزارشی از عملکرد 4 ماهه تیم جدید مدیریتی شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: طرح مطالعاتی برنامه پنج ساله مخابرات از سال 90 شروع شده است و در این مطالعات مشخص شد شرکت‌هایی که شرایط شرکت مخابرات ایران را داشته‌اند، 5 تا 10 سال قبل این مسیر را رفته‌اند.
شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول ساماندهی می‌شوند
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: طبق تکلیف سهامدار عمده، پس از کاهش حدالامکان تعداد شرکتهای مخابرات استانی، ساماندهی شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مخابرات ایران نیز در دستور کار است. در همین راستا برات قنبری نیز در این نشست با اعلام دستور کار انحلال 30 شرکت مخابرات استانی و ادغام با شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: تکلیف سهامدار عمده شرکت مخابرات ایران کاهش تعداد شرکت‌ها تا حد ممکن است. رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: پس از کاهش تعداد شرکت‌ها که با انحلال شرکت‌های مخابرات استانی انجام می‌شود، ساماندهی شرکت‌های زیرمجموعه شرکت‌های مخابرات نیز در دستور کار است که در این راستا شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول نیز ساماندهی خواهند شد. وی گفت‌پس از ادغام شرکت‌های مخابرات استانی، ادغام همراه اول با شرکت مخابرات ایران در سال 97، انجام خواهد شد.