kayhan.ir

کد خبر: ۸۴۳۱۳
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

داعش در موصل 9 جوان عراقی را با اره نصف کرد!

تروریست‌های جنایتکار داعش در شهر «تلعفر» 9 نفر را به جرم پیوستن به هسته‌های مقاومت علیه داعش، با اره برقی کشتند.



عطش سیری ناپذیر گروه تروریستی داعش به کشتن و سلاخی کردن انسان‌های بی‌گناه تمامی ندارد. آنها هر روز سبک جدیدی برای کشتن قربانیان خود پیدا می‌کنند. پرت کردن از بلندی،گردن زدن، بریدن سر، فرو کردن سرنیزه در قلب قربانیان، آتش زدن،اعدام با نارنجک، خفه کردن در آب،استفاده از کودکان و پیرمردها برای اعدام قربانیان، روش‌هایی است که این وحشی‌ها در طول چند سال گذشته برای ایجاد رعب و وحشت به کار گرفته اند.
داعش در ادامه استفاده از روش‌های وحشیانه برای کشتن قربانیان خود این بار به سراغ اره برقی رفته است. یک «منبع مطلع» در استان «نینوا» از قتل 9 جوان به وسیله اره برقی از سوی تروریست‌های داعش خبر داد.به نوشته پایگاه خبری الشفق نیوز، جرم این افراد «پیوستن به هسته‌های مقاومت علیه داعش» عنوان شده است.
این منبع مطلع می‌افزاید: «تروریست‌های داعش این 9 نفر را به میله‌های آهنی در مرکز شهر «تلعفر» بستند و سپس با اره برقی آنها را نصف کردند»!
هسته‌های مقاومت علیه تروریست‌های داعش در استان نینوا و شهر موصل، بیش از یک سال است که تشکیل شده و اقدام به عضو‌گیری از جوانان موصل و مناطق اطراف می‌کند. این گروه تاکنون چندین عملیات موفق علیه داعش در شهر موصل انجام داده است و اقدام به دیوارنویسی با علامت اختصاری «م» به معنای مقاومت در موصل می‌کند. گفتنی است داعش یک گروه وحشی تروریستی است که یکی از مهم‌ترین وظیفه‌های تعریف شده برای آن، اسلام‌هراسی است. هیلاری کلینتون در کتاب خاطراتش می‌نویسد، این گروه ساخته و پرداخته آمریکاست.