kayhan.ir

کد خبر: ۸۴۲۰۰
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹

طرح اتصال راه‌آهن اسرائيل به کشورهای مرتجع عربی لو رفت

در ادامه پروسه عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای مرتجع عربی، وزیر حمل و نقل این رژیم از طرح اتصال خط آهن اسرائيل به اردن و دیگر کشورهای عربی پرده‌برداشت.


به گزارش قدسنا به نقل از «الرساله نت»، «اسرائیل کاتس» وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی از ارتباط میان این رژیم و برخی کشورهای عربی در آینده نزدیک از طریق خط آهن خبر داد.
وی که در مراسم افتتاح خط آهن جدید در فلسطین اشغالی حضور داشت، اعلام کرد، در آینده خط آهن اسرائیل از طریق پل «ملک حسین» (پادشاه سابق اردن) به اردن متصل خواهد شد!
«اسرائيل کاتس» در ادامه تاکید کرد، «خط‌آهن اسرائيل از طریق اردن به دیگر کشورهای عربی در منطقه نیز متصل خواهد شد.»
در ماه‌های اخیر روند عادی‌سازی روابط ارتجاع عرب با رژیم صهیونیستی شدت گرفته و برخی کشورهای عربی با پشت کردن به آرمان فلسطین در نزدیکی به رژیم جنایتکار اسرائيل از یکدیگر سبقت می‌گیرند که در این میان می‌توان از عربستان، مصر و اردن نام برد.
خبر دیگر اینکه تشکیلات خودگردان فلسطین به رهبری محمود عباس اعلام کرده برای شرکت در «هر طرح منطقه‌ای یا بین‌المللی» برای از سرگیری روند به اصطلاح صلح با رژیم صهیونیستی آمادگی دارد.
«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز از آمادگی خود برای مذاکره مستقیم با فلسطینی‌ها خبر داده است.
قرار است نتانیاهو  و محمود عباس به زودی برای بررسی از سرگیری مذاکرات به اصطلاح صلح دیدار کنند.
حمله به فلسطینی‌ها
یک گروه تروریستی متشکل از شهرک‌نشینان صهیونیست به منظور تشویق صهیونیست‌ها به تجاوز و ارتکاب جنایت علیه فلسطینیان، دوره‌های آموزشی نظامی برگزار کرده است.
به گزارش قدسنا، گروه صهیونیستی «لیهافا» که به ارتکاب جنایات تروریستی در اراضی اشغالی معروف است، دوره‌های آموزشی برای اعضای گروه مافیایی جوانان «التلال» برگزار کرده است، تا از این طریق آنها را به ارتکاب جنایت و تجاوز علیه فلسطینی‌ها و مقدسات و دارایی‌های آنها ترغیب و تشویق کند.