kayhan.ir

کد خبر: ۸۳۹۳۵
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
واکنش آیت‌الله ری‌شهری به انتشار فایل صوتی منتظری

هنوز می‌خواهند از امام(ره) انتقام بگیرند

وزیر اسبق اطلاعات گفت: گردانندگان سایت منتظری باید به این سؤال پاسخ دهند که اگر این دفتر با منافقین ارتباط ندارد چرا در شرایطی که گروهک نفاق با وهابیت هم‌پیمان شده است، دست به تطهیر منافقین و انتقام‌گیری از امام(ره) می‌زنند؟



آیت‌الله محمدی ری‌شهری وزیر اسبق اطلاعات، انتشار فایل صوتی اخیر توسط بیت منتظری را سند روشن صحت نظر امام راحل و ادامه نفوذ منافقین در بیت منتظری دانست و اظهار داشت: در این بیتی که با امام (ره) در اواخر عمر پربرکتشان درافتاد تا اینکه امام تقاضای مرگ خود را از خدا کرد، هنوز کسانی هستند که به منافقین کمک می‌کنند.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌الحسنی‌(ع)  افزود: این نواری که اخیراً از سایت رسمی آقای منتظری، منتشر شد، مطالبی است که ایشان به ‌صورت محرمانه در سال 67 با چند تن از قضات مطرح کرده و اکنون در شرایطی که منافقین در بدترین و ضعیف‌ترین موقعیت قرار دارند، این نوار منتشر می‌شود! گردانندگان این سایت باید به این سؤال پاسخ بدهند که انتشار این فایل پس ‌از این مدت با چه هدفی غیراز ضربه زدن به ‌نظام اسلامی، تطهیر منافقین و انتقام‌گیری از امام راحل صورت گرفته است؟
به گزارش فارس، نخستین وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: درباره جریان آقای منتظری صحبت‌های جامعی انجام داده‌ام که منتشر خواهد شد و در کتاب سنجه انصاف نیز اطلاعات بیشتری در خصوص باند خطرناک مهدی هاشمی مطرح ‌شده است. نویسنده کتاب سنجه انصاف بیان کرد: آنچه در این نوار آمده، حرف تازه‌ای نیست زیرا آقای منتظری همه این حرف‌ها را و بلکه بیش از آنها را در خاطرات خودش آورده است و پیش از آن به امام راحل نوشته و امام در نامه 6 فروردین 68 پاسخ آن را دادند که اکنون پیش‌بینی امام راحل محقق شده که در این بیت نفوذی هست.
آیت‌الله محمدی ری‌شهری با بیان بخش‌هایی از نامه امام خمینی‌(ره) به آقای منتظری اظهار داشت: در این نامه آمده است: خدا را در نظر می‌گیرم و مسائلی را گوشزد می‌کنم و از آنجا که روشن ‌شده شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من، به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده این نظام را  ازدست‌ داده‌اید... شما در اکثر نامه و صحبت‌ها و موضع‌گیری‌هایتان نشان دادید که معتقدید لیبرال‌ها و منافقین باید در کشور حکومت کنند، مثلاً در همین دفاعیه شما از منافقین تعداد بسیار معدودی که در جنگ مسلحانه علیه اسلام و انقلاب محکوم‌ به اعدام‌شده بودند را منافقین از دهان و قلم شما به آلاف و الوف رساندند و می‌بینید که چه خدمت ارزنده‌ای به استکبار کرده‌اید.
در این نامه آمده است: در مسئله مهدی هاشمی قاتل، شما او را از همه متدینین، متدین‌تر می‌دانستید و با اینکه برای شما ثابت ‌شده بود که او قاتل است مرتب پیغام می‌دادید که او را نکشید. از قضایای امثال مهدی هاشمی که بسیار است و من حال بازگو کردن آن را ندارم... با دلی شکسته و سینه‌ای گداخته از آتش بی‌مهری‌ها به اتکا به خداوند متعال به شما - که حاصل عمر من بودید چند نصیحت می‌کنم: سعی کنید افراد بیت خود را عوض کنید تا سهم مبارک امام بر حلقوم منافقین و باند مهدی هاشمی و لیبرال‌ها نریزد و از آنجا که ساده‌لوح هستید و خیلی زود تحریک می‌شوید، سعی کنید در هیچ کار سیاسی دخالت نکنید شاید خدا از سر تقصیرات شما بگذرد، دیگر نه برای من نامه بنویسید و نه اجازه دهید منافقین هرچه اسرار مملکت هست را به رادیوهای بیگانه دهند.