kayhan.ir

کد خبر: ۸۲۹۳۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند

طرح رژیم صهیونیستی برای تخریب مسجدالاقصی طی 3 سال آینده

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، نهادها و سازمان‌های یهودی طرحی را برای تخریب مسجد مبارک الاقصی و ساخت معبد کذایی هیکل بر روی آن طی سه سال آماده می‌کنند.




به گزارش ایسنا، شبکه دوم رژیم صهیونیستی اعلام کرد، سازمان‌های یهودی طرح تخریب مسجدالاقصی را آماده کرده‌اند و فقط منتظر تصمیم رسمی سران تل‌آویو هستند تا کار را آغاز کنند.
براساس گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، محافل رسمی و ساکنان سرزمین‌های اشغالی از تحرکات نهادها و سازمان‌های یهودی برای تخریب این مسجد و ساخت معبد هیکل بر روی آن قویاً حمایت می‌کنند.
خبر دیگر اینکه «آوی دیختر» رئیس سابق شاباک در واکنش به سخنان پادشاه اردن در حمایت از مسجدالاقصی و قدس، گفت «هرگز اجازه نخواهیم داد مسجدالاقصی به مکه و مدینه تبدیل شود که تنها به روی مسلمانان گشوده است.»!
رئیس سابق شاباک در ادامه مدعی شد، «این تفکر که مسلمانان در مسجدالاقصی اجازه دارند هرکاری که در شهرهای مکه و مدینه انجام می‌دهند پیاده کنند و اجازه ورود غیرمسلمانان به داخل مسجد را ندهند هرگز اتفاق نخواهد افتاد.»
مسجدالاقصی اما روز یکشنبه شاهد درگیری‌هایی میان نمازگزاران فلسطینی و پلیس رژیم صهیونیستی در اعتراض به یورش ده‌ها شهرک‌نشین تندرو به این مسجد در سالگرد آنچه «تخریب معبد هیکل» گفته می‌شود بود.
در همین رابطه عضو جبهه دموکراتیک فلسطین ضمن انتقاد از سکوت شورای امنیت در برابر تشدید حملات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی گفت، «در سایه بی‌تفاوتی جامعه عربی و بین‌الملل، فلسطینان قدس یک تنه سپر دفاع از مسجدالاقصی شده‌اند.»
از سوی دیگر اتحادیه اروپا اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینیان در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری را محکوم کرد و خواستار توقف آن شد.