kayhan.ir

کد خبر: ۸۰۳۶۱
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
در جولان اشغالی رخ داد

هلاکت 2 سرباز صهیونیست به دنبال انفجار در مسیر گشت نظامیان اسرائیلی

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بر اثر انفجاری که یک گشت نظامی صهیونیستی در جولان اشغالی را هدف قرار داد دو سرباز به هلاکت رسیده و سه تن دیگر زخمی شدند.



ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن دو نظامی این رژیم در روستای «مجدل شمس» در جولان اشغالی سوریه و زخمی شدن سه نظامی دیگر اذعان کرد.
به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد دو نظامی این رژیم روز یکشنبه در نزدیکی یک پست نظامی در بلندی‌های جولان بر اثر انفجار نارنجک کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.
این حادثه در منطقه «کوه حرمون» در نزدیکی خط مرزی با سوریه اتفاق افتاد. در عین حال یک شبکه خبری وابسته به رژیم صهیونیستی موسوم به «404» اعلام کرد این حادثه در پی افتادن یک نارنجک دستی از دست یکی از سربازان اتفاق افتاده و یکی از سربازان کشته شده آمریکایی است.
پس از این حادثه صدای آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیستی به صدا درآمده است که این مسئله می‌تواند، اتفاقی بودن این حادثه را زیر سؤال ببرد!
رژیم صهیونیستی در جریان جنگ شش روزه در سال 1967، حدود 1200 کیلومتر مربع از بلندی‌های جولان از سوریه را اشغال و به خاک خود ضمیمه کرد. اقدامی که جامعه بین‌المللی آن را هرگز به رسمیت نشناخته است.
از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که از روز یکشنبه ارتش یک رزمایش نظامی با هدف تقویت توان واکنش اضطراری در بلندی‌های جولان آغاز کرده است.
منابع آگاه تاکید کردند که این رزمایش سه‌روزه در چهارچوب جنگ روانی و رسانه‌ای گسترده در دهمین سالگرد جنگ 33 روزه صورت می‌گیرد.
تخریب منازل فلسطینی
نیروهای اشغالگر صهیونیستی در ساعات اولیه روز گذشته به شهرک قباطیه در جنوب حنین در کرانه باختری یورش برده و منزل یک اسیر فلسطینی دیگر را به بهانه انتقال سلاح به عامل عملیات‌های استشهادی ویران کردند.
در این اقدام که ساعت 3 بامداد صورت گرفت بین نیروهای اشغالگر و فلسطینیان درگیری ایجاد شد که 5 جوان فلسطینی مجروح و به بیمارستان منتقل شدند. در طول یک هفته گذشته صهیونیست‌ها 23 خانه فلسطینی‌ها را تخریب کرده‌اند.
سایر رویدادها
* دبیر کل اتحادیه عرب گفته، رژیم صهیونیستی در حال حاضر دوره درخشان تاریخ خود را تجربه می‌کند در حالی که همگان به تهدیدات خارجی سرگرم هستند!
* منابع خبری فلسطینی اعلام کردند که یک شهرک‌نشین صهیونیست روز گذشته یک کودک فلسطینی را با خودروی شخصی خود زیر گرفت و کشت.
* یکی از رهبران ارشد جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرده جوانان فلسطینی انتفاضه را رها نخواهند کرد.