kayhan.ir

کد خبر: ۷۹۳۶۳
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* اگر قرار باشد ابتدا مردم و رسانه‌ها در مورد فساد اقتصادی و دیگر انواع فسادها افشاگری نمایند و پس از آن دستگاههای مسئول چون نظارتی و بازرسی و دیوان محاسبات ورود کنند، پس فلسفه وجودی این سازمان‌ها و صرف هزینه‌های نجومی حاصل از وجود این سازمان‌ها چیست؟ رصدگری‌ها ضعیف است و باید تقویت شود و رودربایستی هم کنار گذاشته شود.
3888---0918
* روزنامه‌های زنجیره‌ای و حامی دولت مدام از تشکیل اتاق فکر علیه دولت تیتر زدند و مطلب نوشتند. با رو شدن ماجرای پرداخت حقوق‌های نجومی به مدیران معلوم شد همه کار آنان عملیات روانی برای جلوگیری از آثار منفی افشای این ماجرا بوده که بتوانند این قضیه را یک جوری جمع کنند.
3104---0912
* سر نخ پرداخت حقوق‌های چند صد میلیونی و پاداش‌های نجومی به بعضی از مدیران در این دولت به برادر آقای رئیس جمهور رسیده است. آیا نمی‌خواهند با این شخص صاحب قدرت و ثروت برخورد بکنند؟
البرزی- بوشهر و 9517---0918
* این پول‌های نجومی که مدیران دولتی در پوشش حقوق از بیت‌المال برداشت کرده‌اند اگر به خزانه برگردانده نشوند در جای دیگر علیه منافع ملی سرمایه‌گذاری خواهد شد و مفت‌خورها مجدداً ضربه دیگری به نظام وارد خواهند کرد.
4463---0912
* سازمان بازرسی کل کشور باید به اموال و دارائی‌های رؤسای صندوق توسعه ملی و... رسیدگی و با ارسال پرونده‌شان به دادگاه پول بیت‌المال ملت را از حلقومشان بیرون آورد و دادگاه مجازات بسیار شدید برای آنها در نظر بگیرد.
نجاری و 0220---0935
* امروز کسانی عضو ستاد مبارزه با فساد شده‌اند که خودشان عضو هیئت مدیره چند کارخانه و شرکت بوده و بابت هر کدام حقوق و پاداش می‌گیرند. با چنین وضعی بعید است که در مبارزه بافساد اتفاق خاصی بیفتد.
6025---0912
* استعفا و برکناری مدیران صاحب حقوق‌های نجومی فایده‌ای ندارد این افراد باید محاکمه شده و مجازات شوند.
4190---0917 و 3819---0916
* استعفای دسته جمعی دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی و یا به نوعی فرار به جلوی کاسبان تحریم و برجام نباید منجر به عدم پیگیری بازپس‌دهی اموال غارت شده به بیت‌المال شود. اگر پرونده اینها بدون محاکمه به بایگانی رود چندی دیگر طلبکارانه باز به صورت خانوادگی سهم‌خواهی می‌کنند. عیناً همین قضیه در سطح بالاتر و با جرائم بسیار سنگین‌تر برای سران فتنه و فتنه‌گران 88 شاهدیم که هم مظلوم‌نمایی می‌کنند و هم به صورتی از طریق همپیمانان وارد عرصه مدیریت‌ها شده‌اند.
نراقی
* در گفت‌وگوی خبری شبکه 2 سیما در تاریخ 95/4/12 شخص معاون وزیر اقتصاد بجای اینکه بابت دست‌درازی مدیران به بیت‌المال ناراحت باشد نگران برکناری رئیس صندوق توسعه ملی بود. در این دولت چه اتفاق‌هایی که نمی‌افتد؟
8062---0913
* با برجام فقط چرخ زندگی غول‌های اشرافی و مدیران نجومی چرخید، اما چرخ زندگی فقرا حتی پنچر هم شد.
9107---0917
* فیش حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش جز شرمندگی بازنشستگان پیش خانواده‌شان ثمر دیگری ندارد، آن قدر مبلغ دریافتی ناچیز است که گاهی کفاف گذراندن نیمی از ماه را هم نمی‌دهد. آن وقت برخی مدیران دولت مبالغ نجومی دریافت ماهیانه داشته‌اند.
فکوری- سمنان
* سایت FATF ایران را کشوری با بالاترین ریسک معرفی کرده ولی ترکیه که تشت رسوایی معامله پنهانی‌اش با تروریست‌های داعش به زمین افتاده کشوری معمولی نشان داده است. معلوم است که معیارهای این سازمان همه جهت‌دار، مغرضانه و هدفش بستن راههای کمک به محور مقاومت می‌باشد. اگر کوتاه بیاییم برجام دیگری تحمیل خواهد شد.
3104---0912
* در این دولت اگرچه دیگر اورانیوم غنی‌سازی نشد ولی در عوض حقوق برخی از مدیران را حسابی غنی ‌کردند. خدا وکیلی به مردم بگویند کاسبان برجام چه کسانی هستند.
6912---0914
* بدینوسیله از زحمات بی‌دریغ و بدون چشمداشت نیروی انتظامی در کلانتری 13 گلدسته شهرستان اسلامشهر که در حفظ امنیت و حراست از نوامیس مردم منطقه زحمات زیادی را متحمل شده‌اند کمال قدردانی و تشکر را می‌نمائیم.
جمعی از اهالی منطقه
* دولت تدبیر در حالی حقوق‌های نجومی را به دولت قبل نسبت می‌دهد که برخی قوانین آن دولت را لغو کرد، یعنی مسکن مهر و سهام عدالت را تعطیل کرد، کاهش ساعت کاری ماه مبارک را اجرا نکرد، تمام بخشداران، فرمانداران، استانداران و مدیران دولت قبل را با لودر تعویض کرد ولی از دادن حقوق‌های کلان به مدیران خود نگذشت. چون اگر حقوق نجومی نباشد کار نمی‌کنند؟! این است منطق دولت تدبیر و امید و اعتدال!!
سهرابی- خلخال اردبیل
* درود خدا و رسول خدا بر شما کیهانی‌ها! مطلب سهم معاون اول رئیس جمهور از پاداش 865 میلیونی سیمان را خواندم واقعاً شجاعت شما قابل تحسین است. لطفاً در صورت صلاحدید جمله حضرت آقا را که فرمودند: با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را پاک کرد با تیتر درشت بنویسید.
4041---0912
* رانت‌های ایجاد شده برای مدیران از دولت آقای هاشمی شروع شد چون معتقد بودند باید به مدیران رسید تا کار بکنند. بعد هم به بهانه خصوصی‌سازی اختصاصی‌سازی کردند و آنچه که نباید اتفاق بیفتد اتفاق افتاد.
7399---0990
* رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته است انتشار فیش‌های حقوق نجومی مدیران حمله به دولت می‌باشد. اگر چنین است پس چرا چند نفر از دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی را مجبور به استعفا کردند؟ چرا وزیر اطلاعات از افشاکنندگان تشکر کرد؟
3991---0938
* من از دولت تدبیر سؤال می‌کنم با 12 درصدی که به حقوق‌ها اضافه شده چگونه می‌توان هم اجاره‌خانه‌ها را با 70 درصد افزایش پرداخت کرد و هم به تهیه محصولات غذائی که هر روز گران‌تر می‌شوند اقدام نمود؟ در ضمن مگر همه مردم اضافه‌کاری و حق عائله‌مندی می‌گیرند که مسئولین دولتی اظهار می‌دارند حقوق زیر یک و نیم میلیون نداریم! بنده با 17 سال سابقه نهصد هزار تومان حقوق می‌گیرم!
2205---0912