kayhan.ir

کد خبر: ۷۶۹۱۳
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
محافظ شخصی هیلاری فاش کرد

ویژگی‌های شخصیتی هیلاری کلینتون؛ پرخاشگر، دمدمی مزاج و غیرقابل کنترل

محافظ سابق «هیلاری کلینتون» با انتشار کتاب خاطرات خود، هیلاری را فردی «عصبی»، «دمدمی مزاج» و «پرخاشگر» معرفی کرده است.



به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، «گری بیرن» که در دهه 1990 و در زمان ریاست جمهوری «بیل کلینتون» محافظ وی و همسرش «هیلاری کلینتون» بوده، در توصیف ویژگی‌های خلقی و شخصیتی هیلاری می‌نویسد «وی فردی دمدمی مزاج، غیرقابل کنترل و پرخاشگر است.»
«بیرن» همچنین می‌نویسد: ‌«بانوی اول وقت آمریکا ناگهان از کوره در می‌رفت و تمام کارکنان کاخ سفید نیز قربانی این پرخاشگری‌های او بودند.
این کتاب «بحران شخصیت: یکی از ماموران سرویس مخفی کاخ سفید خاطرات دست اول خود از هیلاری و بیل کلینتون را فاش می‌سازد.» نام دارد و قرار است 28 ژوئن (8 تیر) یعنی درست یک ماه پیش از همایش سراسری دموکرات‌ها منتشر شود.
بیرن در مورد فحاشی‌های هیلاری به بیل، ماموران سرویس مخفی و کارکنان کاخ سفید نیز می‌نویسد که این زوج یک بار پیش از سخنرانی رئيس‌جمهوری، با یکدیگر درگیر شدند و در سال 1995 نیز یکی از گلدان‌های کاخ در جریان دعوای آنان شکست و زیر یکی از چشمان بیل‌ کلینتون کبود شد.
هیلاری کلینتون پیش از این سناتور ایالت نیویورک و وزیر خارجه آمریکا در دوره باراک اوباما بوده است. وی در سال 2008 میلادی در رقابت‌های انتخاباتی در برابر باراک اوباما مغلوب شد.
درباره آخرین وضعیت هیلاری کلینتون در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری کنونی نیز دیروز آسوشیتدپرس خبر داد که وی تعداد آراء کافی برای نامزدی حزب دموکرات را به دست آورده است.