kayhan.ir

کد خبر: ۷۵۳۹۸
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰

احتمال ریاست ‌هاشمی در خبرگان با هنجارشکنی‌ فائزه صفر شد(خبر ویژه)

اکبر هاشمی رفسنجانی تا زمانی که در جوار خود و در خانواده خود، کسانی مانند «فائزه» را دارد که تبحرش در زدن «گل به خودی» است تا اطلاع ثانوی نیاز به هیچ دشمنی نخواهد داشت!


داریوش سجادی همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب نوشت: نشست جنجال‌برانگیز صبیه کبیره هاشمی با بهائیان و موج عظیم ترشروئی افکارعمومی و مراجع دینی بابت این اقدام سنت‌شکنانه در فرهنگ شیعه در حالی اتفاق افتاد که کمتر از ده روز به اجلاسیه خبرگان رهبری به منظور انتخاب ریاست این مجلس باقی مانده و اکبر هاشمی رفسنجانی طی این مدت طبق معمول با رویکرد «ناز و نیاز» از طریق رسانه‌های تحت امرش در حال مظنه و افکارعمومی‌سازی به منظور تصاحب کرسی ریاست این مجلس بود.
وی می‌نویسد: طی دو ماه گذشته رسانه‌های تحت امر هاشمی به ویژه روزنامه آرمان خود را هلاک کردند و از زمین و زمان با مقالات و گزارشات و مصاحبه‌های متعدد با جان‌نثاران هاشمی کوشیدند تا فضا را به نفع هاشمی و بسترسازی به منظور تصاحب کرسی ریاست خبرگان پنجم فراهم آوردند.
در این میان اقدام فائزه در نشست با بهائیان تمام داشته‌ها و بافته‌ها و سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته بدین منظور را به باد داد تا اکنون و برخلاف انتظار، هاشمی در جلسه افتتاحیه خبرگان با چشم غره و نگاه پر غیظ و عبرت‌ خبرگان بابت گاف آقازاده مواجه شود و پیشاپیش عطای ریاست خبرگان را بر لقایش ببخشاید! در این میان وضعیت کمیک- تراژیک روزنامه آرمان بعد از آن همه جان‌نثاری حائز عبرت و ملامت است.