kayhan.ir

کد خبر: ۷۴۴۹۰
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

پیکر منتخب مردم مراغه و عجیب‌شیر تشییع و خاکسپاری شد

پیکر منتخب مردم مراغه و عجب‌شیر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشییع و در گلشن‌ زهرا(س) مراغه به خاک سپرده شد.



به گزارش ایرنا، پیکر محمدعلی حسین‌زاده، صبح دیروز (دوشنبه) از مقابل مسجد شهدای مراغه به سمت میدان مصلی تشییع و پس از اقامه نماز میت به امامت آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی امام جمعه این شهرستان در قطعه ایثارگران به خاک سپرده شد.
امام جمعه مراغه در آیین تشییع منتخب مردم مراغه و عجب‌شیر گفت: حسین‌زاده، با اکثریت آرای مردم حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر به عنوان منتخب آنها راهی مجلس شد اما تقدیر الهی بر این بود که ایشان به آن دنیا سفر کند.
آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی اظهار کرد: این حوزه انتخابیه تا برگزاری انتخابات میاندوره‌ای فاقد نماینده در مجلس شورای اسلامی خواهد بود و از نمایندگان مجلس و منتخبان دور دهم آذربایجان شرقی انتظار می‌رود جای خالی نماینده منتخب این حوزه را پر کنند تا حقی از مردم این منطقه ضایع نشود.
آیین تشییع محمدعلی حسین‌زاده، منتخب مردم حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از مردم ولایت‌مدار، روحانیان، نیروهای مسلح، مسئولان ادارات شهرستان‌های مراغه و عجب‌شیر برگزار شد.
محمدعلی حسین‌زاده، منتخب مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس دهم، صبح شنبه درحال عزیمت به سمت تهران برای شرکت در همایش فرآیند قانونگذاری- الزامات و راهکارها بود که در اثر حادثه رانندگی در بزرگراه زنجان- قزوین جان خود را از دست داد.
وی، 39 ساله دارای مدرک تحصیلی دکتری علوم سیاسی از دانشگاه تهران بوده که در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مراغه، عجب‌شیر، سراجو و قلعه‌چای از 90 هزار و 548 رأی ماخوذه صحیح، 50 هزار و 980 رأی کسب کرده و به مجلس راه یافته بود.
شهرستان‌های مراغه و عجب‌شیر با حدود 340هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.