kayhan.ir

کد خبر: ۷۲۷۸۴
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴

افشای جنایات نفرت‌انگیز ژنرال اسطوره‌ای صهیونیست‌ها

«رحبعام زئیفی» ژنرال ارشد و وزیر سابق صهیونیست که اسرائیل وی را در حد یک ژنرال و فرمانده افسانه‌ای بالا برده بود، قاتل، متجاوز به عنف، شکنجه‌گر و... از آب درآمد!


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه‌های صهیونیستی گزارشی را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد، «رحبعام زئیفی»، ژنرال و وزیر سابق اسرائیل فردی بسیار فاسد، متجاوز، شکنجه‌گر و جنایتکار بوده است. برخی کثافت‌کاری‌های وی قابل انتشار نیست.
به عنوان نمونه خلبان بالگرد زئیفی در این باره اظهار داشته: «در یک عملیات گشت هوایی زئیفی از من خواست بر بالای سه روستای فلسطینی‌نشین پرواز کنم تا فلسطینی‌ها جسد یک فلسطینی را که بر این بالگرد آویزان کرده بود ببینند. یکی از شبکه‌های تلویزیونی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده که تحقیقات نشان می‌دهد زئیفی اسیران را اعدام و به زنان ارتش و حتی پرسنل دفتر خود به طور مرتب تجاوز می‌کرده است. اما زنان ارتش به دلیل ترسی که از این ژنرال افسانه‌ای! داشتند از وی شکایت نمی‌کردند.
گزارشگر این شبکه افزوده «رسوایی ژنرال زئیفی و دیگر رسوایی‌های افسران ارشد ارتش اسرائیل ماهیت واقعی ارتش اسرائيل را نشان می‌دهد.» این در حالی است که «اسحاق هرزوگ» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نیز به اتهام فساد مالی و ارائه گزارش‌های نادرست از سوی پلیس اسرائيل تحت بازجویی قرار گرفت.
چندی پیش نیز «موشه کاتساو» رئیس سابق رژيم صهیونیستی که به اتهام فساد اخلاقی و مالی به 7 سال زندان محکوم شده، به دلیل رد درخواست وی برای مرخصی تهدید به خودکشی کرد. ایهود اولمرت نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز به دلیل فساد مالی در زندان به سر می‌برد. ناگفته نماند، جنایتگری و فساد بین صهیونیست‌های آدم‌کش چیز عجیبی نیست، آنچه این خبر را کمی متفاوت کرده، جایگاهی است که صهیونیست‌های کودک‌کش برای این ژنرال تعریف کرده و وی را ژنرال افسانه‌ای، جا زده بودند!
تمرد در ارتش
از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که گردان‌های وابسته به شاخه اطلاعاتی ارتش این رژیم با تمرد نظامیان خود مواجه شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری قدس، منابع خبری رژیم صهیونیستی از تمرد ده‌ها نظامی زن گردان‌های وابسته به شاخه اطلاعاتی این رژیم خبر دادند و از آن به عنوان جنبش تمرد بزرگ و بی سابقه در ارتش یاد کردند.رسانه‌های صهیونیستی با بیان اینکه این جنبش را نظامیان زن که در واحد مذکور خدمت می‌کنند آغاز کرده‌اند افزودند: «تاکنون 38 تن از این نظامیان محاکمه و یا به زندان افتاده‌اند.»
ماجرا از این قرار است که ماه گذشته میلادی دستوری جنجالی از سوی انجمن سلامت ارتش اسرائیل در مورد تفکیک همه گردان‌های مختلط ارتش اسرائيل صادر شد.انجمن سلامت ارتش رژیم صهیونیستی به علت شکایت‌های متعدد نظامیان زن اسرائيل مبنی بر آزار و اذیت جنسی آنها از سوی نظامیان مرد، خواستار جدا کردن گردان‌های مختلط این ارتش شده بود!
روز اسیر
خبر دیگر اینکه هزاران فلسطینی در شهرهای رام‌الله، قدس و دیگر مناطق کرانه باختری نوار غزه و حتی فلسطین اشغالی به مناسبت روز اسیر فلسطینی (17 آوریل) روز یکشنبه تظاهرات کردند و همبستگی خود را با اسیران فلسطینی ابراز کردند.تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی از سال 1967 تاکنون بیش از یک میلیون فلسطینی را بازداشت کرده است و اکنون بیش از 7 هزار اسیر فلسطینی در زندان‌های این رژیم به سر می‌برند، 700 اسیر از بیماری رنج می‌برند و 23 نفر از آنها نیز به علت بی‌توجهی رژیم صهیونیستی وضع بسیار وخیمی دارند.
شرکت‌کنندگان فلسطینی تاکید کردند وظیفه همه فلسطینی‌ها این است که با اقدامات و شیوه‌های مختلف توجه جهانیان را به وضع اسیران فلسطینی جلب کنیم.
ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در این مراسم اعلام کرد رهبران اشغالگر باید بدانند که در پشت سر اسیران ما مردانی هستند که طعم زندگی را نمی‌چشند مگر با آزادی برادرانشان از بند و گذشت زمان راستی وعده آنها را ثابت خواهد کرد.«خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس نیز قول داد که مقاومت برای آزادی تمام اسیران فلسطینی تلاش شبانه‌روزی داشته باشد.
«اسماعیل هنیه» نایب رئیس دفتر سیاسی حماس هم تاکید کرد، ما از ابزارهای قدرت برای انجام تبادل اسیران جدید برخورداریم که نخستین این ابزارها قدرت هوش امنیتی مقاومت است که توانست پس از به اسارت گرفتن «گلعاد شالیت» نظامی صهیونیستی در اواسط سال 2006 وی را به مدت پنج سال مخفی و از آن حفاظت کند.همزمان با روز اسیر فلسطینی 3000 اسیر فلسطینی محبوس در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذای یک روزه کردند.همچنین فعالان حامی فلسطین در لندن به مناسبت روز اسیر فلسطینی و در همبستگی با اسیران فلسطینی راهپیمایی کردند.